• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Heleboel te koop (niet van mij!!!!)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
stop John A met produceren? of gaat ie over op software of een groefboks?

Olaf

Er is alleen een groot verschil tussen software en software.. ;)

Wie weet koopt ie wel een complete Pro-Tools studio.. dus dat ie evt. over zou stappen zegt nog niet zoveel, voor mij althans..

onbegrijpelijk...

onbegrijpelijk...

..dat iemand zo'n mooie spullen wil verkopen....(jupiter 8 :{ :{ )

En ik denk toch niet dat hij echt in geldnood zal kunnen zitten...

equate

1250 dollar voor een MPC3000 is ook niet echt veel volgens mij..

ik heb wel eens met jori hulkonen gemailed..die heeft op een gegeven moment ook z'n hele analoge museum verkocht en alleen wat essentials overgehouden..geloof een mpc2000, nord modular en een effect bak......zal vast nog wel iets meer zijn geweest, maar de essentie was dat ie op een gegeven moment meer tijd kwijt was met het onderhoud van alle oude bakken, en dat ie ook op een gegeven moment gewoon heel goed wist hoe ie de muziek in z'n hoofd kon vertalen naar echte muziek.....en daar had ie niet meer al die apparatuur voor nodig die in de loop van de jaren uit verzamelwoede was binnengekomen, maar gewoon wat basics......

Olaf

volgens mij is die gast zwaar de weg kwijt, wat zal die over een paar jaar een spijt hebben.
ik kan dit eigenlijk niet aanzien.

Origineel geplaatst door RonBakker
volgens mij is die gast zwaar de weg kwijt, wat zal die over een paar jaar een spijt hebben.

nou ja..dat weet ik niet.
Ik heb er ook wel es overgedacht om alle meuk de deur uit te doen en alleen de
essentiele spullen over te houden...maar de verzamelaar in mij zou dit toch niet over zijn hart
kunnen verkrijgen. Maar het komt je productiviteit wel ten goede denk ik, vooral als je een
drukbezette producer en DJ bent.

equate

Maar als je iets wil hou dan rekening met verzent kosten en verzekering enzo :)btw
En wat er bij staat als je meerdere dingen wil moet je dat tegelijk kopen scheelt $$$$$
Ik zou zeggen als je iets wild plaats het bij dit onderwerp :)Dan kun je messchien dingen met andere kopen?

Die mackie is ook niet duur: 32ch, met meterbrug en stand voor $2100! maar ja hoe krijg je 'm hierheen?
$800 voor 'n 909 vinnik ook wel okee.

Origineel geplaatst door RonBakker
ik kan dit eigenlijk niet aanzien.

Ik denk dat je op een gegeven moment, en zeker als je al zo lang met dit soort apparaten bezig bent, je echt wel uitgekeken bent op een j8 of een prophetX... Zo spannend zijn die nou ook weer niet, IMHO.

tenzij je postzegel-.....ehhhh...vintagesynth-verzamelaar bent! ;)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back