Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hou me te goede

En daarom plaats ik er altijd een alternatief bij ook. Maar da's niet voldoende?Origineel geplaatst door fuse
Die pleeyer is irritant.
Origineel geplaatst door fuse
Bij je track valt me op dat je alles breed wilt hebben. Maar als alles breed klinkt werkt dat niet meer. Als je wat contrasten houdt maak je niet alleen je mix makkelijker maar voorkom je ook dat alles in de breedte verzuipt zeg maar.
En ik vroeg me nog af of ik hier niet teveel in het midden aan het werken was. Maar we zijn niet allemaal mixwonders natuurlijk.Nee hoor, je hebt gelijk, Dit is pure luiheid!Origineel geplaatst door Unic
Ik merk, maar misschien zit ik er naast hoor, dat je een aantal melodieen er vrij doorheen bent gaan jammen. Hierdoor wordt het geheel levendig maarrrrrr kan ook iets rommelig worden. En dat gevoel kreeg ik eerlijk gezegt op bepaalde punten. Op die momenten komen de verschillende "los" van elkaar opgenomen melodien niet rytmisch overheen.
).
Het punt van die player is dat hij de pagina ophoudt met laden. En je kan het niet zo ff uitzetten.
Het punt van die player is dat hij de pagina ophoudt met laden. En je kan het niet zo ff uitzetten.