Nou toch maar eens een forum gejoined
.
Ik ben dus (dj) Fuwu uit adam.
21 jaar
En voor men werk doe ik aan studio bouw (o.a. Sae Rotterdam, en inmiddels aardig wat studio's binnen Amsterdam.)
Muziek is helemaal mijn ding
, daarom ben ik nu bijna een jaartje bezig met dingen produceren(FL) en draai al langere tijd(2 jaar ofzo) regelmatig op feestjes.
Het produceren trekt mij toch meer en wil daarom binnekort een dope synth gaan aanschaffen maar daarover moet ik nog ff goed nadenken.
Men muzieksmaak is erg divers. Ik maak dan ook veel verschillende stijlen muziek, van trance tot hiphop tot klassiek en natuurlijk een hoop expirimentele zooi.
Over een jaar ga ik naar de Sae, om losse elementen van de totaalcursus te volgen, hoop dat het wat is :S.
Tot op het forum!!!!
Greets,
Fuwu
www.myspace.com/Fuwu
.Ik ben dus (dj) Fuwu uit adam.
21 jaar
En voor men werk doe ik aan studio bouw (o.a. Sae Rotterdam, en inmiddels aardig wat studio's binnen Amsterdam.)
Muziek is helemaal mijn ding
, daarom ben ik nu bijna een jaartje bezig met dingen produceren(FL) en draai al langere tijd(2 jaar ofzo) regelmatig op feestjes.Het produceren trekt mij toch meer en wil daarom binnekort een dope synth gaan aanschaffen maar daarover moet ik nog ff goed nadenken.
Men muzieksmaak is erg divers. Ik maak dan ook veel verschillende stijlen muziek, van trance tot hiphop tot klassiek en natuurlijk een hoop expirimentele zooi.
Over een jaar ga ik naar de Sae, om losse elementen van de totaalcursus te volgen, hoop dat het wat is :S.
Tot op het forum!!!!
Greets,
Fuwu
www.myspace.com/Fuwu