Hooihuis Acta est fabula Lid sinds 8 juli 2004 Berichten 4.930 Locatie tha Bleep City 17 september 2007 #1 Omdat ik sinds het afgelopen weekend een nieuwe computer heb kan ik eindelijk eens een track posten. Als het allemaal lukt tenminste Tis een oudje (volgens mij medio '97 gemaakt) en het heeft een beetje een electro feel. Rotation Laatst gewijzigd: 18 september 2007
Omdat ik sinds het afgelopen weekend een nieuwe computer heb kan ik eindelijk eens een track posten. Als het allemaal lukt tenminste Tis een oudje (volgens mij medio '97 gemaakt) en het heeft een beetje een electro feel. Rotation
ProtoHuman Gepokt en gemazeld Lid sinds 15 februari 2003 Berichten 6.667 Locatie Weesp 18 september 2007 #2 leuk trackie
Hooihuis Acta est fabula Lid sinds 8 juli 2004 Berichten 4.930 Locatie tha Bleep City 18 september 2007 #3 Origineel geplaatst door ProtoHuman leuk trackie Zie meer... Thanx! Gebruikte apparatuur (voor zover ik me dat nog herinner ): JP-8000 Bassstation keyboard Ensoniq EPS 16+ EMU Procussion EMU Classic Keys Roland D-110 Sequencing: of een ouwe Atari, of een ouwe Mac met Cubase (MIDI only).
Origineel geplaatst door ProtoHuman leuk trackie Zie meer... Thanx! Gebruikte apparatuur (voor zover ik me dat nog herinner ): JP-8000 Bassstation keyboard Ensoniq EPS 16+ EMU Procussion EMU Classic Keys Roland D-110 Sequencing: of een ouwe Atari, of een ouwe Mac met Cubase (MIDI only).
geschirrspüler ex pocketzip Lid sinds 8 juni 2006 Berichten 1.470 Locatie belgië 18 september 2007 #4 leuke track mist wat mij betreft alleen maar een simpel basje om een lijn door het geheel te trekken