midiman masterkeyboard

Kikker

Stamgast
http://www.midiman.net/products/midiman/key61.php

zou dit een goed keyboard zijn als masterkeyboard??
Als ik het goed lees kan ik de controllers en toetsen op dit keyboard toewijzen aan rackversies van bepaalde synths en aan de softsynths op mijn pc...

Dan ben ik ook nog benieuwd of ik meedere instrumenten tegelijk kan bespelen, dat ik dus bepaalde softsynths toewijs aan een bepaalde keyrange, dat zou helemaal geweldig zijn...

Groeten

Origineel geplaatst door bambamstudio
Ja hoor, is een goed masterkeyboard.

Of je splits kan maken weet ik niet.

Volgens mij zou zoiets wel moeten kunnen, als ik bv. in Fruityloops werk dan kan ik in een piano roll (midi) ook meedere softsynths aansturen...
Als iemand hier ervaringen mee heeft zou die deze wel met me mogen delen :D alvast bedankt

Nog tips waar ik deze het beste zou kunnen kopen? Of gewoon bij de muziekzaak op de hoek...

Midiman heeft ook nog een andere, ook 61 toetsen. die staat alleen niet op de site. Even zoeken op dit forum dus.

Splitsen, kan dat ook niet gewoon softwarematig? (het kan, maar of het op een goedkope manier kan weet ik niet)

komt er ook 1 aan van hun met acht draaiknoppen en 8 schuiven erop meteen ook je midicomtroller erop voor je softsynths enal hehe

Origineel geplaatst door endonyx
komt er ook 1 aan van hun met acht draaiknoppen en 8 schuiven erop meteen ook je midicomtroller erop voor je softsynths enal hehe

die staat er al maar die is veel te weinig toetsen...
hebben die van 61 toetsen dan geen knoppen voor de softsynths??? lijkt er toch wel op...

neej bedoelde een andere waar 00k 61 toetsen opzitten ofzo

Origineel geplaatst door endonyx
neej bedoelde een andere waar 00k 61 toetsen opzitten ofzo

oke dan zal ik daar wel ff naar zoeken
bedankt!

Back