Hoe goed slecht kan zijn...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

vcovca

NOXGENUS
Bobby Burns - I'm from Holland

http://youtube.com/watch?v=rzOzUHYwPms

Volges mij hebben deze gasten ook een "maak bewust een kut nummer" draad gehad... lol
Toen een of andere plugger er iets in zag hebben ze er 'n clip bij gemaakt... KLAAR ZOMERHIT!!!

Idd, wat een teringnummer. Gewoon puur de geluidjes gebruiken die op dit moment populair zijn, en dan een debiele tekst verzinnen. Maar is dit echt een zomerhit? Heb hem hooguit 3 keer eerder gehoord. Maar goed, ik blijf dan ook ver uit de buurt van Hersonissos :D

dat nummer is idd zwaar bagger...en helaas wordt het steeds vaker gedraaid en vertoond.

maar is deze titel/topic verder niet een leuk onderwerp om een algemene topic van te maken?

Als begin:
ik liep van de week tegen een cd aan die opzich in eerste instantie zwaar beroerd is, en dat zullen vele andere ook vinden maar als je er in groeit het ineens zeer zeer goed is.....hoe goed slecht kan zijn!!!
Het gaat hier om Emilie Autumn, een violiste "zangeres" die met synth, drumprogramming en viool een soort industrial gothic neerzet. Invloeden van Aphex Twin, Eurythmics, Sigue Sigue Sputnik en Bach zijn overduidelijk en allemaal door elkaar gegooid.

wie weet er meer? ik hou wel van het ontdekken van dit soort expirementele dingen die ik helemaal kan ontdekken
of wie weet er meer als bovenstaande troep waar het topic over begon, zodat we lekker kunnen kraken...

Harry Merryy jah... heheh..... had ie z'n moeder bij?
Eerste keer da ik Harry zag hek me strak de hoek in gelachen. Nooit met paddestoelen naartoe gaan naar die man!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back