EMU 1616 AKM converter

Idsz

Nieuwkomer
Ik bouw sinds jaar en dag mijn muziek op een mac mini en ik wil daar een leuk audiointerfeesje bij kopen. Mijn oog viel op de EMU 1616 MAAR die kan ik niet draaien (verdammt nochmal!)
Ik hecht nogal waarde aan de converters, dus weet iemand nog een leuk doosje dat te vergelijken is met de EMU 1616, en dan bedoel ik vooral eentje die ook AKM 5394A A/D heeft? :biertje:

dacht je dat ik dat niet geprobeerd had? Ik zie alleen geen motu, digidesign etc. ik kom alleen maar EMU tegen. Die HD gevallen van digidesign motu en lynx zijn mij trouwens veel te duur, ik zoek iets wat net zo is als de EMU maar dan in USB of Firewire, maar ik ben bang dat dat een uitzichtloze zoektocht is

Klopt, maar de EMU 0404 die je bedoelt heeft weer andere AD's, en ik snap werkelijkwaar niet waarom. maarja dat zou dan uiteindelijk de 2e keus worden tenzij je een betere voor me weet (niet al te duur 500 max), of ik kan proberen ergens zo'n cardreader te fixen, maar die worden geloof ik al niet meer gemaakt, en dan moet ie t ook nog eens doen op osx :stupid

Back