mam adx-1 handleiding

marc smit

Nieuwkomer
Ik ben op zoek naar de handleiding van de mam adx-1 . Ik ben al een eind op weg als ik de midi instellingen weet, op de achterkant van de adx-1 is een rood stukje waarmee je met 4 blokjes (doet me ergens aan denken maar kom er even niet op) het midikanaal in kan stellen. Uit mijn hoofd bassdrum=c1??,....,....,....,....,

thanks

4 blokjes lijkt me binaire code?

kun je dan namelijk net 16 verschillende getallen mee maken

dus dan zouden de blokjes moeten staan voor 8-4-2-1
dus bv alleen de twee rechtse aan zou het getal 3 moeten geven

je moet alles in dat geval wel één opschuiven, bijvoorbeeld 0 wordt midikanaal 1 en 15 wordt midikanaal 16

ben niet zeker, maar dit is wat ik op het eerste zicht denk :)

Dat zou kunnen, bedankt voor je gedachte, heb inmiddels de handleiding. Het ziet er als volgt uit:
1,2,3,4 naar beneden is kanaal 1 dan 1omhoog,2,3,4naar beneden is kanaal 2 dan 1omlaag 2 omhoog 3 en4 omlaag is kanaal 3 dan 1 en 2 omhoog en 3 en 4 omlaag is kanaal 4 dan 1 en 2 omlaag 3 omhoog 4 omlaag is kanaal 5

ikj weet dus niet of dit een binair is, als je meer informatie wilt hebben wat betrefrt de kanalen of noten kun je me een pb sturen,

ja, klopt, alleen is het van links naar rechts en redeneerde ik volgens rechts naar links :)
dus staan de blokjes bij jou voor 1-2-4-8

omhoog is aan, omlaag is uit, enzoals ik dacht moet je alles inderdaad 1 opschuiven :)
dus alles beneden = alles uit = 0 => midikanaal 1 bijvoorbeeld :)

Back