CS80
Stamgast
10 november 2007: Gert Emmens, Moonbooter, Stephen Parsick live, Gasometer Oberhausen
Hoi mensen,
op 10 november aanstaande gaan de Nederlandse EM muzikant Gert Emmens, de Duitse Trance/Techno/Ambient producer Moonbooter en ik (Stephen Parsick, trouwens) samen optreden in de Gasometer Oberhausen, Duitsland. De Gasometer is een reuze industriele gastank uit de jaren 20 van de afgelopen eeuw met een natuurlijke nagalm van bijna 20 seconden. Een *errug* indrukwekkende plaats om een optreden met electronische muziek te verzorgen.
Gert gaat, denk ik, symfonische EM in de stijl van zijn diverse cd´s spelen; Moonbooter (Bernd Scholl) gaat iets meer de ambient trance richting op, en ik zal een optreden met industrial dark ambient music (stijl te vergelijken met Lustmord, volgens een paar recensies) verzorgen.
Het geheel zal rond 12 uur ´s middags van start gaan, het laatste concert eindigt rond 5 uur ´s namiddags. Er is volgens mij nog géén programmering qua volgorde van optredens dus wees er op tijd bij als jullie belangstelling voor een bepaalde act of drie hebben
. De Gasometer ligt vlakbij de snelweg A42 en is vanuit Nijmegen, Arnhem of Venlo nogal makkelijk bereikbaar. Toegang kost 6 Euro voor volwassenen (4 Euro met korting voor studenten, 65plussers, gehandicapten enz.). Er is geen beperking want er zijn voldoende aantallen plaatsen beschikbaar.
Voor nadere info kan je terecht op www.schallwen.de, www.emportal.info, www.groove.nl of op www.gasometer.de. Ik denk dat je ook bij Gert op zijn website wat informatie kan vinden.
Bedankt voor je attentie, groeten,
Stephen.
Hoi mensen,
op 10 november aanstaande gaan de Nederlandse EM muzikant Gert Emmens, de Duitse Trance/Techno/Ambient producer Moonbooter en ik (Stephen Parsick, trouwens) samen optreden in de Gasometer Oberhausen, Duitsland. De Gasometer is een reuze industriele gastank uit de jaren 20 van de afgelopen eeuw met een natuurlijke nagalm van bijna 20 seconden. Een *errug* indrukwekkende plaats om een optreden met electronische muziek te verzorgen.
Gert gaat, denk ik, symfonische EM in de stijl van zijn diverse cd´s spelen; Moonbooter (Bernd Scholl) gaat iets meer de ambient trance richting op, en ik zal een optreden met industrial dark ambient music (stijl te vergelijken met Lustmord, volgens een paar recensies) verzorgen.
Het geheel zal rond 12 uur ´s middags van start gaan, het laatste concert eindigt rond 5 uur ´s namiddags. Er is volgens mij nog géén programmering qua volgorde van optredens dus wees er op tijd bij als jullie belangstelling voor een bepaalde act of drie hebben
. De Gasometer ligt vlakbij de snelweg A42 en is vanuit Nijmegen, Arnhem of Venlo nogal makkelijk bereikbaar. Toegang kost 6 Euro voor volwassenen (4 Euro met korting voor studenten, 65plussers, gehandicapten enz.). Er is geen beperking want er zijn voldoende aantallen plaatsen beschikbaar.Voor nadere info kan je terecht op www.schallwen.de, www.emportal.info, www.groove.nl of op www.gasometer.de. Ik denk dat je ook bij Gert op zijn website wat informatie kan vinden.
Bedankt voor je attentie, groeten,
Stephen.
. Zó ziet dat eruit in die koektrommel, mensen!