Fruityloops vind VST niet in bestaande track maar opent wel bij nieuw gebruik

Creative

Stamgast
ik had een pc en die ging kapot... nu heb ik alle fruityloops data op een nieuwe pc gezet.
ik heb exact dezelfde partities gemaakt zodat ik alles terug kon vinden en alle data over gezet.

dat ik de samples etc. handmatig weer in moet stellen is niet zo'n ramp dat is een kwestie van opnieuw toewijzen
alleen is het zeer vervelend dat de balkjes allemaal ROOD blijven ipv terug kleuren naar de orginele "sampler" kleur.
Iemand een idee hoe ik die balkjes in de stepsequencer weer in de officiele grijs tint krjig ?

Maar nu komt het echte probleem !!!

Er zijn een aantal VST's die gewoon geinstalleerd zijn en werken als je ze op start (in nieuwe of bestaande track) maar in de bestaande tracks vind hij de betreffende VST niet daar is slechts een lege wrapper te zien.

weet iemand wat ik verkeerd heb gedaan of een idee wat het zou kunnen zijn ?

een oplossing is welkom :halleluja

gr. Matthijs

alles is WAV. het is min of meer een foutmelding omdat FL na het instaleren niet automatisch naar de juiste bestanden wijst.

maar ik ben er inmiddels wel achter dat FL studio wel alles op D en E herkent. alle bestanden worden automatisch gevonden. Hartstikke mooi natuurlijk maar nu C/ nog..

Ik heb ook enkele playlists waar tracks in staan verdeeld over partities C / D / K en hij vind alles behalve alles wat op C staat.

is er een verklaring voor dat ie de bestanden op C dan niet vind ? alles is volgens mij exact hetzelfde als op de vorige pc (lokaties van de mappen).

je moet alles precies op de zelfde plek trugpasten op je c:, dat heb je niet gedaan ander deed ie het gewoon

dan kan ie de samples weer vinden en zijn ze niet meer rood.....

dat van die vsti is raar, probeer ff je file te openen in fl en te saven als zip, dan die zip weer openen in fl...

Je kan bij de instellingen aangeven dat ie voor samples (en vst's) in andere mappen kan zoeken. Hiervan kan je het Path opgeven. Weet uit mn hoofd niet precies waar dat zit, iig in dat menu dat je kan wisselen tussen Audio, Midi, General etc settings.

klopt idd ik kan er lokaties neer zetten.. hij doet er alleen niets mee.. het was wel mooi geweest als fruity dan uit zichzelf de bijpassende bestanden en lokatie op zou zoeken maar helaas :)

de vst's werken grotendeels weer.. deze vinden ook de juiste instellingen..

de bestanden die fruity niet vind lopen overigens allemaal via mappen verdeeld over het bureaublad + sub mappen..

Back