r-themus music zoekt Dance en Urban producers en producties

r-themus music

Nieuwkomer
Ik ben op zoek naar commerciele producers, componisten en producties voor releases in binnen en buitenland.

Producties in alle stijlen, pop, vocale dance en urban, complete producties of half fabrikaten waar ik bijpassende zangers/zangeressen en of tekst moet gaan zoeken, acts etc.

Ik zoek niet alleen losse singles, maar ook complete albums.

Dus weet heb jij talent, heb je een project waarmee je momenteel aan het werken bent laat het me weten!

Dit mag een individualist zijn, maar ook een groep. En wat ik al scheef: in alle stijlen: dance, pop en urban!

Mail ( GEEN PB ! ) voor meer info of je demo ( aub geen audiobestanden sturen, maar een link ) met uitgebreide bio naar: marc@r-themus.com

idd, als ik jullie site bekijk heb ik nou niet echt t gevoel dat jullie mensen groot hebben gemaakt. Geen van de artiesten heb ik ooit van gehoord. En t lijken me ook geen house/hiphop mensen.

evengoed suc6 gewenst!

Liefst wel natuurlijk!!

Ben altijd n btje sceptisch als een of ander onbetekenend label gaat vissen naar andermans muziek. Dr wordt (te) veel gejat.

Niet dat ik zeg dat dat altijd de bedoeling is van de zoeker, maar n btje meer uitleg achter t verhaal is hier wel op z´n plaats. Zoals batteraaf al zegt: vertel eerst eens wat ervoor terugkomt als je je hart en ziel/bloed, zweet en tranen weggeeft (want dat is mijn muziek voor mij). Wat is er te winnen voor de producer?

Origineel geplaatst door Fles
Heb je ook helemaal gelijk in! :)
Op die vragen zal je ook vast wel antwoord krijgen.

Voorlopig is R-Themus in geen velden of wegen te bekennen :D :D :D
Waarschijnlijk te druk met talent scouten :L

Back