• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

TK/TR Vermona Perfourmer

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

scarum

Ouwe rot
Voor de tweede keer in de verkoop/ruil:

Vermona Perfourmer (silver knob edition)

Ongelofelijk veel mogelijkheden, ontzettend dikke bak. Gaat weg omdat ik een andere richting op wil.

Threadje met info:
https://www.synthforum.nl/forums/sho...threadid=78761&

Linkje naar Vermona:
http://www.vermona.com/en/produkte/per4mer/per4mer.html

De synth verkeert in prima staat, heeft altijd in een rookvrije studio gestaan. Zie de foto's onderaan.

Qua ruil heb ik interesse in:

Roland MC-202 ----------------------- met een bijbetaling van 450 euro (gemod? chip bypass? bijbetaling 400 euro)
juno 60 + kenton pro dcb ---------- met een bijbetaling van 400 euro
Roland SH-101 ----------------------- met een bijbetaling van 400 euro
Moog The Rogue -------------------- met een bijbetaling van 400 euro
Nord Modular Keys/Rack------------met een bijbetaling 300 euro (expanded? bijbetaling 100 euro)
Moog Micromoog ------------------- met een bijbetaling van 200 euro
Moog The Source ------------------- met een bijbetaling van 150 euro
TR-808 ------------------------------- met een bijbetaling van mijn kant van 100 euro
Machinedrum (in perfecte staat) met een bijbetaling van 100 (UW? 100 euro bijbetaling van mijn kant)
Sequential Circuits Pro One
Virus C
Roland System 100 - 101 Synth

Andere ruilvoorstellen zijn ook welkom, maar geen onzin a.u.b.!

De prijs is 800 euro. Voor minder gaat deze synth niet weg. Het heeft geen haast.

PB me voor informatie of voorstellen.

De synth wordt niet verstuurd. Luisteren en ophalen in Nijmegen (/Eindhoven vanaf 1 oktober), of in het geval van ruil met een 808 of één van de andere grote jongens, wil ik (mits redelijke afstanden, lees: in Nederland) de Perfourmer wel komen brengen.

Foto's:

normal_Image008.jpg

normal_Image224.jpg

p4.jpg

Nog even een voorbeeldje van de mogelijkheden. Bij deze track is de Perfourmer als filterbak en FM modulatiebron gebruikt:
Analog Hell

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back