[Band] 808 State

[Band] 808 State

• is zwaar ok!!!

Stemmen: 4 66,7%
  • wel aardig maar meer ook niet

Stemmen: 2 33,3%
  • heb ik nog nooit van gehoord

Stemmen: 0 0,0%
  • alweer een enquete???

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal aantal stemmers
    6

Cubik_Planet

Knoppofiel
Zit hier thuis lekker te spacen met wat oude platen van 808 State en voreg me eigenlijk af waarom deze jongens eingelijk nooit zo vaak de revu passeren hier op het DSF???

Ik zelf vind ze behoorlijk geniaal in hun muziek.... hun eigen stijl..... toppers zoals Time Bomb, In Yer Face en Cubik zijn toch zeker staaltjes meesterwerk te noemen......

Wat vinden jullie eigenlijk van 808 State???

Ben benieuwd...

CP

ja maar, wat doen ze NU?

Die CD met "In your face", "Cubik" en mijn persoonlijke favo "Nefertiti" is al van 89 of zo. Daarna hebben ze nog een album gemaakt wat volgens mij behoorlijk geflopt was (ik heb daar nog een maxi van (one in ten, geloof ik) samen met UB40). Voor zover ik kan zien hebben ze na die tijd niks meer gedaan wat "rockt" en dan is het "uit het oog, uit het hart".

Pasgeleden hoorde ik wel geruchten dat ze met iets nieuws bezig waren. Eerst zien en dan geloven! :)

ja geruchten zat rondom alle warp artiesten hoor. zo zou lfo ook weer bezig zijn met een album... ;)

maar goed, back on topic, 808 state is heeel relaxt. ik heb een 12 inch van ze, 10x10, en die is erg lekker. ik vind one in ten ook erg prettig, en dingen als cubik roeleren de pan uit :)

Back