Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
) kan wellicht dus helpen, voordat je met soldeerbouten aan de slag gaat.werkt voor alle modellen van de p2k serieDiagnostics Mode The Orbit 3 has a full range of internal diagnostics, but beware they can cause speaker damage and the initilization routine is one way.
To enter diagnostics mode, power on with both cursor keys held down. There are 19 modes, which test out all the various components inside the Proteus 2000.
To re-initialilize and ERASE all user data, select Diagnostic 18 and press enter. Kapow !

Dan is de kans dat het geheugen vol zit ook 0 %Origineel geplaatst door Ramoonus
heb geen user presets dus ik ga t gelijk ff proberen
zie de post boven jouw postOrigineel geplaatst door M01C
Dan is de kans dat het geheugen vol zit ook 0 %
Reset zal dus idd niets uitmaken.
Succes man!

.
Origineel geplaatst door ChampionSound
Ik zal dit topic ook een beetje in de gaten houden, mochten jullie een oplossing vinden.![]()
Origineel geplaatst door Ramoonus
zie de post boven jouw post![]()

, succes man!met een beetje geluk kan elke muziekzaak met reparatiedienst hetOrigineel geplaatst door vercetti
Ik heb een toetsen versie van de extreme lead,de XK6,en ik heb het zelfde probleem.
Volgens mij is het een fabricage fout maar ik heb geen idee waar je hem zou moeten laten repareren.
Zal ook wel weer niet goedkoop zijn trouwens.

Ik heb het probleem ook met de XL-1 gehad. Ik heb de rotary controler intern schoongemaakt. is makkelijk te doen door de vier pootjes die het kapje dicht houden even om te buigen en dan kun je in de controler komen. na een goede schoonmaak van alle contact punten heb ik geen last meer gehad van de waarde verspringing.
geweldige oplossing!Ik heb het probleem ook met de XL-1 gehad. Ik heb de rotary controler intern schoongemaakt. is makkelijk te doen door de vier pootjes die het kapje dicht houden even om te buigen en dan kun je in de controler komen. na een goede schoonmaak van alle contact punten heb ik geen last meer gehad van de waarde verspringing.