Alesis 3630....

Status
Please reply by conversation.

CreOn

Alles naar de knoppen....
Wie heeft er nog één in de garage staan en doet hem weg omdat ie niet doet wat je dacht dat ie zou doen:D
Rini.

Hoi,

Ik heb er een. Voor 140 euro is ie voor jou. Als ik 'm onder rembours moet opsturen zijn die kosten wel voor jou rekening.
Z.G.A.N. in doos met handleiding

grt Jos Heutmekers

waarom speciaal de 3630?
ik heb er zelf een en vind hem wel oké.
heb er 150 gulden voor betaald.
Voor dezelfde prijs wil ik er nog wel een.

=)

er staat voor 175 een tc electronics triple c compressor te koop op marktplaats...is dat niks?
(zou ik mijn alesis zo voor inruilen...)

Ik heb er een. Voor 140 euro is ie voor jou. Als ik 'm onder rembours moet opsturen zijn die kosten wel voor jou rekening.

Pardon, als je hier klikt zie je dat de nieuwprijs 133Euro is....

waarom speciaal de 3630?
Hoeft niet speciaal de 3630 te wezen, maar ik stel niet uitermate hoge eisen eraan (heb ook geen proffesionele studio). En ik denk dat de 3630 een mooi middenklassertje is voor dat geld.

Oh...en tweedehands zou ik maximaal 80 euro geven voor een 3630....
En veel meer ga ik er ook niet voor geven. Ben in onderhandeling met iemand voor die prijs.
Rini.

Sorry ben niet goed op de hoogte van nieuw prijzen.
Het enige dat ik wat is dt ik er een jaar of 3 geleden iets van 400 gld voor betaald heb.
133 is echt weinig.

Ik heb gezocht en bij Verspuy kost ie 199 http://www.verspuymuziek.nl/cgi-bin/x/frames?;1;
Die voor 133 moet je ook nog in Duitsland halen.

er mag wel wat vana,f maar 80 is wel erg weinig, dus nieuwe prijs;

110 euro graag of niet

grt Jos

Niet dan.
En inderdaad, hij kost 133 bij Thomann en dan komen er nog verzendkosten bij. Jij vroeg 140 en daar kwamen ook nog rembourskosten bij. Zoals je trouwens ziet op je advertentie bij marktplaats, wordt er ook niet hoger dan 90 Euro geboden op je compressor.
Maar ik heb er één gevonden, ook bijna nieuw, in doos, met manual en voeding en alleen thuis gebruikt. En die komt nu deze kant op voor 90 Euro.
Enneh, je P.V. link klopt niet.:doei:

Laatst gewijzigd:
Status
Please reply by conversation.
Back