[track] Funky Frequency

Lekkere geluiden, hoor! Van mij mag je de drums in het begin wel wat minder liniar programmeren, dan komt deze track beslist sneller los.

Greetz,

Yawgmoth

eh ...

eh ...

ik vind het wel een leuk funky track

de snare en beats zouden van mij wat minder preseterig mogen klinken

Heej, lekker funky, mooie synth geluiden. Die beat is op zich helemaal niet verkeerd, alleen moet die snare wat meer snappy zijn (imo) , en dan een beetje meer power er uit proberen te krijgen met nog wat meer compressie of zo. nu blijft de beat nog net een beetje op de achtergrond terwijl die met een beetje aangepaste sound de track echt voort gaat stuwen om het zo maar eens te zeggen. Je zou er idd ook nog wat meer funky fills in kunnen bouwen om het nog verder af te maken. Verder vind ik hem eigenlijk wel heel erg cool vooral die synth solo bij 1.40 en dan dat stemmetje wat er ineens doorheen vliegt. Goed man! :okdan:

kvind het weer lekker klinken hoor, met als elke keer het toppunt de mooie melodie-en van je
die trancey akkoordjes zijn ook errug lekker, past heel leuk

de sound is voor de rest wel een beetje statisch of "plastic"...het mag wat smeuig-er klinken (mix/mastering dingetje)

Hee gave track! hier hou ik wel van. Hoe verder het nummer vorderd merk ik dat de nadruk niet echt op de funk ligt maar meer op techno. Als de nadruk wel op funk zou moeten dan zou ik er zeker een "funk-quantize" overheen gooien(kan trouwens geen kwaad als je af en toe een groove-quantize op een stukkie beat zet)

thx, hmz ja die hatjes enzo is eigenlijk een loopje maar je hebt wel gelijk dat het swingender kan.
ik heb eigenlijk nog nooit shuffle/swing e.d. gebruikt :o weer iets voor de volgende keer om te proberen :)

ik ben het met MStudio1 eens. Doet mij ook denken aan een deuntje terwijl er iets aan het laden is of als je moet wachten op een installatie dingetje..
Het zou ook perfect passen bij een of ander platform spelletje.. hehe.. *D
maar ff over de mix..

eeehmmm.. :confused:

2 minuten later...

sja... :erm:

:P moeilijk om commentaar op te geven.. alles past gewoon helemaal bij elkaar.. vooral die "303" lead.. :L maar ja ik ben helemaal zot op 303 tjes..

l8tr

Back