opnemen eindmix binnen een daw via mengtafel logic

bobaphat

Ouwe rot
Probleem is als volgt:
Ik heb in logic een aantal outputs die ik naar mn mengtafel route via mn ultralite,,, deze bewerk ik dan met wat fx en andere hardware. De main out van de logic gaat ook naar mn tafel, en ik zou dus graag deze hele zwik in 1x opnemen.
Dus main out logic + indiv outs door mn allen & heath weer naar een input van mn ultralite in logic opnemen.

Het probleem dat ik nu heb is dat ik feedback krijg. ik kan dus ook niet door het input kanaal te muten de feebdack voorkomen.
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Ik heb ook al de output van het audiokanaal uit gezet, en nog steeds krijg ik feedback

heb je ingangen leeg van je Ultra ?

en wat bedoel je met de main out van Logis komt die ook gewoon via de Ultra.

Zoja zou je toch alles via de mixerterug de Ultra in kunnen sturen en dat dan op een stereo spoor kunnen zetten.

Enigste wat je moet doen is zorgen dat die kanalen niet naar een output geroute worden.

Stuur je verder nog iets door andere bussen of Auxsends, die kunnen daar ook voor zorgen.

Waarschijnlijk staan er in je UltraLite CueMix DSP mixer kanalen open.
Ik heb voor gebruik met Cubase binnen de CueMix alle kanalen dicht staan.
De Cuemix kanalen hoeven namelijk niet open te staan om op te kunnen nemen, deze mixen alleen het signaal naar de output die binnen die mixer is opgegeven.

Kijk dus eens hoe de verschillende bussen hierbinnen staan ingesteld

Pfff ja idd, ik had op een of andere manire een cuemix kanaal open staan, mischien per ongeluk open gedraaid toen ik met de front pannel mn phone out harder wilde zetten.

nee prima zo,, mn sound is al een stukje vooruit gegaan weer :)

Back