Volgens mij worden de bestanden niet geconverteerd! Ten minste, ik heb wel eens programs gemaakt en op flop gezet en hier zaten 8bit sounds bij die konden worden afgespeeld. Dus volgens mij moet je je samples zelf omzetten naar de juiste instellingen!!
@ Neuromancer: Inderdaad, wat dat betreft zijn er een aantal handelingen die nogal onhandig gaan. Wat meer aanpassingen in de settings zou wenselijk zijn. Ik heb hetzelfde met het aanpassen van de voice overlap. 64 keer rechtermuisknop en overlap aanpassen en op ok drukken is niet echt handig
Ik heb idd wel export program and samples gedaan. Ik snap er weinig van eerlijk gezegd.
Bij het inladen van de program gaat ie vliegensvlug over alle samples heen (0,1 sec. per sample) en geeft dan aan dat samples niet gevonden worden. Bij skip all zijn er een aantal samples die wel afspelen, maar dat is volgens mij 100% random. Als ik dan vervolgens de niet gevonden sample los inlaadt, lukt het wel.
Het lijkt me sterk dat ik de cd te snel heb gebrand, maar ik kan even geen oorzaak bedenken. Alles staat gewoon op de cd en als ik de program in mpc editor open vanaf de cd dan staan alle samples gewoon goed ingesteld en kunnen ze worden afgespeeld :confused:
Heb ik gister voor niks 3 uur programs zitten maken
@FLOU: Ik zou idd gewoon zelf samplen. Dat klinkt toch wel stukken beter dan ze converteren lijkt me!
Er zit geen scsi op de mpc60 toch? anders zou je kunnen samplen met de mpc en vervolgens programs maken met de editor.
Bestaande samples zou ik wel met de editor doen, evt converteren met bijv adobe audition.
Mocht iemand een oplossingen (of oorzaak) weten (of denken) voor bovenstaan probleem dan hou ik me aanbevolen!