esi-4000 - 16 mb, met scsi hd (1G) en scsi cdrom erbij (en complete bekabeling), en de turbo expansion. en 1 soundlibrary cd. vaste prijs 650 euro, en lager gaat 'ie niet. alleen in de studio gebruikt, met rackoortjes, en compleet in doos, met handleiding en alles. de plastic folie zit nog op 't display. heerlijke filters, makkelijk te bedienen, en de turbo expansion, dus een buts effecten erbij waar je -u- tegen zegt, en een totaal van 8 analoge outputs - main, sub, sub2, sub3, en een spdif I/O!
wie maakt me los? ben bereid om een stukje te reizen met de trein als 't wat verder ligt dan omg. venlo (geweldig toch, zo'n OV), maar 'k ga niet helemaal naar het hoge noorden ervoor. moet dan ook wel zeker weten dat je 'm wil hebben.
wie maakt me los? ben bereid om een stukje te reizen met de trein als 't wat verder ligt dan omg. venlo (geweldig toch, zo'n OV), maar 'k ga niet helemaal naar het hoge noorden ervoor. moet dan ook wel zeker weten dat je 'm wil hebben.

. nee, er wordt hier al een esi'tje verkocht, en bij die van mij krijg je dus meer bij, maar die's toch net wat goedkoper.