• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Yamaha CS1x ruilen tegen ..........

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

thumper

Stampgast
Hallo,

Ik heb een Yamaha CS1x synthesizer over. Hij is in uitmuntende staat, nooit buiten de deur geweest. Ik heb hem wel veel gebruikt, maar voornamelijk aangestuurd via de computer, dus alle bedieningsorgaantjes zijn nagenoeg onaangetast :) Verder zijn alle handleidingen, en meegeleverde software er natuurlijk ook bij!

Het liefst zou ik hem willen ruilen tegen een...... ja, een wat eigenlijk? Doe maar een leuk voorstel, zolang het maar om een apparaat gaat waar geluid uit komt, dus een synthesizer(-module), samplertje, of zelfs een mc303... Mocht het aangebodene mij aanspreken, krijg je het zo snel mogelijk te horen.

(Ik kan hem ook natuurlijk gewoon verkopen, maar ik vind ruilen wat exotischer :) )

Ik heb trouwens bij de aanschaf ook nog de speciale blauwe draagtas erbij gekregen, die doe ik eventueel ook weg voor wat extra goodies!

OK, doe maar een voorstel!

heb je ff een pb gestuurd

Iedereen bedankt die heeft gereageerd! Mijn CS1x is wordt binnenkort omgeruild tegen een Korg Electribe EA-1.

Hier mag dus een slotje op :)

Grtz, een (binnenkort) gelukkige Thumper

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back