thumper
Stampgast
Hallo,
Ik heb een Yamaha CS1x synthesizer over. Hij is in uitmuntende staat, nooit buiten de deur geweest. Ik heb hem wel veel gebruikt, maar voornamelijk aangestuurd via de computer, dus alle bedieningsorgaantjes zijn nagenoeg onaangetast
Verder zijn alle handleidingen, en meegeleverde software er natuurlijk ook bij!
Het liefst zou ik hem willen ruilen tegen een...... ja, een wat eigenlijk? Doe maar een leuk voorstel, zolang het maar om een apparaat gaat waar geluid uit komt, dus een synthesizer(-module), samplertje, of zelfs een mc303... Mocht het aangebodene mij aanspreken, krijg je het zo snel mogelijk te horen.
(Ik kan hem ook natuurlijk gewoon verkopen, maar ik vind ruilen wat exotischer
)
Ik heb trouwens bij de aanschaf ook nog de speciale blauwe draagtas erbij gekregen, die doe ik eventueel ook weg voor wat extra goodies!
OK, doe maar een voorstel!
Ik heb een Yamaha CS1x synthesizer over. Hij is in uitmuntende staat, nooit buiten de deur geweest. Ik heb hem wel veel gebruikt, maar voornamelijk aangestuurd via de computer, dus alle bedieningsorgaantjes zijn nagenoeg onaangetast
Verder zijn alle handleidingen, en meegeleverde software er natuurlijk ook bij!Het liefst zou ik hem willen ruilen tegen een...... ja, een wat eigenlijk? Doe maar een leuk voorstel, zolang het maar om een apparaat gaat waar geluid uit komt, dus een synthesizer(-module), samplertje, of zelfs een mc303... Mocht het aangebodene mij aanspreken, krijg je het zo snel mogelijk te horen.
(Ik kan hem ook natuurlijk gewoon verkopen, maar ik vind ruilen wat exotischer
)Ik heb trouwens bij de aanschaf ook nog de speciale blauwe draagtas erbij gekregen, die doe ik eventueel ook weg voor wat extra goodies!
OK, doe maar een voorstel!