Acidlab2

Resonance

Turn up the reso!
Ik stond op de wachtlijst voor een acidlab2 ... aangezien ik de afgelopen weken het een en ander gekocht hoef ik er op t moment ff geen acidlab bij .. dus wil je graag een acidlab2 sta je niet op de wachtlijst stuur me dan ff een berichtje en je hebt er binnen enkele dagen 1 in huis :)

prijs is 550 euro + 17 verzend en je kan kiezen tussen zilver of blauw ..

maar goed, ik stuur je uiteraard wel door naar acidlab zodat je verdere details met hun kan afwerken..

nee geen 777, lijkt me trouwens wel een erg tof ding :)

maar goed, ik zit op t moment zo vol (heb hier helaas niet zo veel ruimte) dat ik bij gebrek aan ruimte een mfb synth en een evolver op mn mengert heb staan (met bolletjes plastic eronder, erg irritant als ik op de mixer moet zijn) ..
zou niet weten waar ik nu nog een acidlab kwijt kan, ik heb nog steeds mn 303, dus zit niet echt om een acidlab verlegen :)

anyways.. niet wat voor jou, zo'n acidlab2? overigens heb ik 2 weken de tijd om te reageren op de oproep, dus als mensen twijfelen, neem gerust de tijd. al heb ik natuurlijk maar wel 1 plekkie dus twijfel ook weer niet te lang :)

re

re

Lijkt me wel vet maar ik heb pas een 777 gescoord en is echt vet er stond er daarna toevallig nog 1 vandaar, ik heb ook nog die tbs dus zit wel ff goed in de acid.

denk wel dat er genoeg animo voor die acidlab is.

heb je ondertussen al de mogelijkheid iets op te nemen? ben erg nieuwsgierig naar je muziek met de 777 :)

re

re

ik heb ondertussen wel een 2xdr4 en daarachter een cdrecorder, alleen nog geen computer in de studio staan ,wel een rs7000 ik kan je wel eens een cdtje opsturen als je dat leuk vind.

Re: re

Re: re

Origineel geplaatst door rombraz
Lijkt me wel vet maar ik heb pas een 777 gescoord
\\

Als je hem beu bent stuur mij ff een pb'tje, dan neem ik hem over :)

Re: Re: re

Re: Re: re

Origineel geplaatst door n303y
\\

Als je hem beu bent stuur mij ff een pb'tje, dan neem ik hem over :)

genoeg animo altyd voor die 777
toch deze acid lab blijft een leuk ding editting while playing toch?
xox box blijft overtuigender
alleen voor bv t wat ...rawre acid werk ,..blijft de acid lab ook best overeind denkik

iik hoef ....nooit mer een tb:D

Back