Phonic P6A monitor kaduk! :-(

Even een update..

de importeur vandaag gebeld en het blijkt dat ze 2 jaar garantie geven op Behringer en Phonic... Ze kwamen erg vriendelijk over en ik kan mn kapotte monitor ruilen voor een nieuwe via Dijkman Muziek waar ik ze gekocht heb..

Als ik mn nieuwe werkende weer in huis heb nomineer ik ze voor een warme douche in Tros Radar :-)

Kijk! Het begon er al een beetje op te lijken dat dit topic een beetje een beetje een nare wending begon te krijgen, maar dit is goed nieuws!

Sowieso een dikke pluim voor fabrikanten/importeurs die het vertrouwen in hun producten (willen) hebben door er meer dan dat 1e lullige jaartje garantie aan te bakken.

Zo, heb ik dat laatste in ieder geval gezegd voordat iemand zo idioot kinderachtig gaat lopen doen door te gaan zeuren dat 2 jaar garantie op Behringer/Phonic ook wel nodig is, of iets dergelijks.

@ Kraan

Helemaal gelijk! Tot nu toe alleen maar positieve ervaringen met fabrikanten (zowel phonic en behringer) zelf gehad, soms zijn de winkels alleen niet zo heel erg meewerkend.

Furious5 nog ff een vraagje. Heb jij contact gehad met M works distribution? Dan ga ik ze ook ff bellen, want als ik het via feedback laat lopen dan kan ik weer 10 maanden wachten. Is gelijk een antwoord op je vraag Roel. Ik heb mijn monitor op 22/01/07 ingeleverd en kreeg vorige week de brief dat ik hem op mocht komen halen.

Zoo.. er staan weer 2 monitoren lekker te brullen thuis..

Dikke pluim voor M-Works en Dijkman...

Back