Nieuwe lotgenoot

Drainage

Ingeburgerd
Een heel forum vol met mafkezen met dezelfde afwijking als ik.... aaaahhhh.

Mijn naam is Hans Mulders, aka Drainage, eigenlijk drummer, maar sinds 15 jaar meer en meer in de synths gerold. Heb als drummer veel live gespeeld, mn funk/jazz maar ook de obligate covers om een zakcentje te verdienen tijdens mijn studententijd. Nu in mijn studiootje maak ik muziek voor games, kleine theater producties en voor een klein publiek op internet. Ik ben vooral veel met andere muzikanten bezig over de gehele wereld, remixes/collabs. Voor voorbeelden kun je eens een kijkje nemen op www.mp3unsigned.com/d-connection.asp. Verder heb ik het als drummer nog tot featured artist bij FXpansions BFD geschopt ;) En nu ik toch met links aan het gooien ben kun je evt ook mijn homepage nog bekijken

Blij om hier mensen te zien die al 20 jaar proberen hun set-up compleet te krijgen, dat biedt perspectief :biertje:

Hier doe ik het nu mee :

15873IMG_9703.JPG

Nou ja, die Novation KS is er al weer uit, zit nu een WaveStation SR voor in de plek... Chaos pad is ook weg en er staan nu nog 2 genelecs near fieldjes bij....

15873IMG_9704.JPG

Anyway, genoeg over mij,

Laat ik eens rond kijken bij de rest !

Groet,

Hans.

Welkom inderdaad. :biertje:

De sporen van je slagwerkverleden zijn nog wel een beetje zichtbaar. Speelt dat nou een beetje zo'n digitaal setje?

Dank je voor het welkom Digimod, en FrankH -> die V-drums spelen eigenlijk wel vrij lekker. Het zijn vrij natuurgetrouwe vellen, de cymbalen en de hihat zijn niet met een gewone kit te vergelijken, daar moet je een beetje mee leren spelen. Ik gebruik hem eigenlijk alleen als trigger voor BFD. Nothing beats the real thing...

Je mag voor mij dan wel eens een paar lekker grooves opsturen in midi :)

Welkom :biertje:

Yo Hans! Coole setup hoor! heb net zelf een Roland HD1 gekocht voor de wat echtere drumfeel, maar daar is alleen de snare een V-drum. De rest van de pads zijn gewoon rubbere pannekoeken! Van welke games heb je muziek gemaakt??? Ik zal straks je site ff checken!!!

Welkom op het forum 8)

ik spot trouwens ook een Higend Ikea component in je hokkie. De JERKER!!! Mag niet missen in studio's :D :D :D

Haha, de Jerker, super ding. Ik heb hem nu 1 keer verhuisd en kan je vertellen dat ik niet denk dat hij dat nog een keer overleeft !

Games : German Street Racer, Pacific Liberation Force (beide Team 6 games), Kawasaki Jetski (M3d Europe). Tevens muziek voor Back To Your Future, een project om school dropouts terug op school of aan het werk te krijgen.

Origineel geplaatst door JimmySX
ik spot trouwens ook een Higend Ikea component in je hokkie. De JERKER!!! Mag niet missen in studio's :D :D :D

Klinkt goed en je setup ziet er goed uit! 8)

Welkom. Mooie website trouwens!

Vergelijkbare discussies

Back