Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Bahamut
edit: laat maar![]()
Origineel geplaatst door Heli
Volgens mij is dit geen omgebouwde mini maar een nagebouwde mini.
Studio electronics begon ooit met het in rack zetten van een minimoog, maar toen dat steeds minder werd (niet iedereen wilde dat doen) hebben ze zelf met de zelfde componenten mini's in rack nagebouwd. Zo een is het volgens mij.
Overigens maakt dat allemaal niet zoveel uit, het ding klinkt te gek.

Origineel geplaatst door marcuuu
Op ebay.com staat ook nog zo iets raars een mini moog model D
en dan zitten de toetsen en de knoppen kast los van elkaar en d.m.v. een
kabel er tussen kun je hem gebruiken?????
Studio electronics begon ooit met het in rack zetten van een minimoog, maar toen dat steeds minder werd (niet iedereen wilde dat doen) hebben ze zelf met de zelfde componenten mini's in rack nagebouwd. Zo een is het volgens mij.
Maarten
Since there wasn't an abundance of people who wanted their Minimoogs turned into a rack, Studio Electronics soon ran out of Model D boards. This led them to produce the MidiMini, which was a clone of the MidiMoog except that instead of using boards from Model D's, they simply built new boards from scratch based on the design and components of the Model D. So the MidiMini offers the same great sound as the MidiMoog and MiniMoog.
Overigens maakt dat allemaal niet zoveel uit, het ding klinkt te gek.
Toevallig heb ik deze wel eens gehoord (staat in Amsterdam), en heb op het punt gestaan om er een te halen maar liep toen tegen een echte mini aan die ik graag wilde hebben.
Maarten
Origineel geplaatst door Boemtsjak
Nee, het is denk wel een Midimoog, de verkoper komt tenminste erg overtuigend over en het zal vast wel op 't apparaat ergens vermeld staan.
Je hebt inderdaad de Midimoog, waarbij ze een originele Minimoog in een rack hebben gebouwd en je hebt de Midimini, een kloon van de Minimoog in een rack. De Midimini is de voorloper van de SE-1.

Origineel geplaatst door cadra
het is elk geval geen SE-1!
maar of ie van binnen nu echt minimoog is of nagebouwd... :confused:
ach zoveel maakt het niet uit, als het een 1:1 kopie is, toch?
Origineel geplaatst door mono-poly
dit is geen copy!!
maar de echte in een rack gestopt en gemidificeerd!!
Origineel geplaatst door Boemtsjak
Nee, het is denk wel een Midimoog, de verkoper komt tenminste erg overtuigend over en het zal vast wel op 't apparaat ergens vermeld staan.
Je hebt inderdaad de Midimoog, waarbij ze een originele Minimoog in een rack hebben gebouwd en je hebt de Midimini, een kloon van de Minimoog in een rack. De Midimini is de voorloper van de SE-1.
Er staat Midimini op het apparaat.
Maar what's in a name, als het maar klinkt!!!!
Origineel geplaatst door cadra
hoe weet je dat dan? :confused: