EDP Wasp op ebay.de

Had 'm gespot ja..

Had 'm gespot ja..

Ik had 'm al een tijdje in het vizier.. wilde nét gaan posten of ie die 400 gouda-dollars wel waard is.

Je schijnt ze overigens met de kenton pro midi-cv converters aan te kunnen sturen. Je hebt er een speciale EDP plug voor nodig.. maar dat was geloof ik een vrij normale DIN uitvoering.

Het lijkt mij eerlijk gezegd eerder een collectors item dan daadwerkelijke een synth waar je wat aan hebt.. alhoewel.. er komen toch ook weer alleraardigste effectjes enzo uit..

Het is natuurlijk heel wat anders, maar christian vogel neemt gewoon z'n Gnat mee het podium
op bij optredens....zo een met van de houten zijkantjes...

Origineel geplaatst door bob303vs909
Het is natuurlijk heel wat anders, maar christian vogel neemt gewoon z'n Gnat mee het podium
op bij optredens....zo een met van de houten zijkantjes...

ja maar een gnat is geen wasp

wasp is geloof ik 2 oscilators
en een gnat 1 oscilator

correct me if i'm wrong

Sinds mijn WASP filter in mijn doepfer ben ik erg nieuwsgierig naar een echte WASP. Dus mensen, kopen en aan mij laten horen!

Maar wat is het?

p.s. Ik heb een ongeschreven regel. Zodra ik op een ebay veiling een synthforum.nl lid zie bieden, pas ik... Uit respect! :) Als iedereen dat nu eens doet.. (Wel nick van het forum gebruiken..)

K heb een moog sonic 6 :)
Wat dat ebay idee, tjah k vind het prima maar als er echt iets is wat ik wil houd je mij (gwyozepix) niet tegen :duivels:

Even overleggen..

Even overleggen..

[prik]

Even overleg tussen geinteresseerden is ook niet verkeerd denk ik. Dat zorgt ervoor dat niet iedereen alert hoeft te zijn.. en dat de prijs niet onnodig opgedreven wordt.

[/prik]

Origineel geplaatst door synthiaks
K heb een moog sonic 6 :)
Wat dat ebay idee, tjah k vind het prima maar als er echt iets is wat ik wil houd je mij (gwyozepix) niet tegen :duivels:

zo lang je die wasp maar niet wil :)

Op ebay.de en op ebay.nl staat/stond een sonic 6 allebij zelfde prijs welke heb je ?
btw wel een leuk koffer ding :)
En poly wat betekent die (8) achter je naam ?

Back