PH - Algemeene Handrijckingen ten behoeve van de Neederlandsche Volksgezondheid

Origineel geplaatst door geschirrspüler
leuk trackje :)

zonder vocals gezien is hij wel nogal saai :D
Ja het is niet echt superspannend, dat klopt. Ik wou wat dingetjes uitproberen, en over het geheel ben ik wel tevreden. Meer bedoeld als kort intermezzo. Had nog wel iets korter gekund misschien ;).

Hey, klinkt best leuk dit! Alleen mag het vocale gebeuren wel iets meer volume hebben wat mij betreft. Nu is het soms zo dat de tekst wegvalt achter de arpeggio.

Ik krijg wel zin in een oud-hollandsch potje ganzebord nu ;)

Klinkt een beetje als een soundtrack ala de tunes onder de serie Unit 13 (voor degene die dat nog kennen ;) ).

Track bouwt een lekkere spanning op, maar zoals eerdere antwoorden al aangeven, doordat een vorm van vocals ontbreken duurt de track aan de lange kant. Voor soundtrackachtige dingen is 2 minuten toch over het algemeen wel gebruikelijk.

Sounds zijn erg lekker en de polygoonsample vind ik persoonlijk geniaal.

Je zou er nog over kunnen denken om halverwege een ultralaag basrifje te doen. Dat je eerst 't geluid laat faden en dan er ineens in knalt, maar da's persoonlijk.

Origineel geplaatst door Flying Panther
Ik krijg wel zin in een oud-hollandsch potje ganzebord nu ;)
Kom eens langs voor een orgineel avondje Mensch Ergert U Niet! ;)

Bedankt voor 't luisteren en de tips, mensen!

:z

voorkomen is better als genezen:D

Attachments

• alarm.jpg
    alarm.jpg
    25,4 KB · Bekeken: 75
Ja....echte PH sounds. Zit nu op werk dus echt een mening over techniek enzo kan ik niet geven.
Sample is tof en klanken passen er wel bij (onheilspellend). Wat ik zo snel hoor wel wat ééntonig. Maar kan ik ook aan m`n bui liggen. Verveel me dood hier

Origineel geplaatst door M01C
Ja....echte PH sounds. Zit nu op werk dus echt een mening over techniek enzo kan ik niet geven.
Sample is tof en klanken passen er wel bij (onheilspellend). Wat ik zo snel hoor wel wat ééntonig. Maar kan ik ook aan m`n bui liggen. Verveel me dood hier
Kom gezellig langs met Flying Panther voor Oud-Hollandsche Gezins- en Familie spelen, het ideale medicijn tegen de verveling :biertje:

Back