[track] bedrijfsfilmmuziekje

Lacertus

*ISOCHRONE*
Hier een muziekje wat ik gemaakt heb voor onder een bedrijfsfilm te zetten...

Volledig s/w (cubase studio 4, arp2600V, superwave, modularMoog, halion); afwerking met izotope ozone.

Ik hoor heel graag al jullie commentaar/opmerkingen/flames/complimenten/etc (mijn huid is dik genoeg...)!

Link naar MP3-tje

Heej dan,

Vind het een geslaagde missie....

Voor wat voor bedrijf is het? Zag zelf een expeditiebedrijf voor me:)

grtzz Bruce

Thx brz!

Niet echt jouw stijl, wel?

Het bedrijf produceert en verkoopt 'voedingssupplementen' voor de veehouderij ... De film gaat over een nieuw product voor kuikens en kippen wat ze deze week gaan lanceren op een beurs...

Hier hun site - KSP - (die ik ook nog ga aanpassen...)

Het is niet echt mijn stijl inderdaad, maar ik vind het wel interresant en goed gelukt.
Zou zelf weleens geluid/muziek voor een docu willen maken.
Heb laatst voor een video artiest iets gedaan en dat was wel erg leuk om te doen..

grtzzz

Ik vind de combinatie akoestische/electronische drumkit niet zo mooi (door de geluiden), en het doet mij allemaal wat ouderwets aan. Een beetje Stockmuziek uit de begin jaren 90......

Ik denk dat dit soort muziek perfect onder "educatieve" films kan. Tja, die muziek hoeft ook niet altijd als luistermuziek gepresenteerd en geproduceerd worden. Het moet de kijker mee voeren met wat hij ziet.

Ik denk dat dit prima gaat lukken met dit nummertje :)

Maar ja, das mijn Muening natuurlijk.

mvg.

ڝڬڜ

Dank u allen voor uw feedback!

Mijn smaak muziek is het ook niet 100%, maar deze muziek is dan ook functioneel in die zin dat het de aandacht van de kijker moet vasthouden, maar ook niet mag overheersen... Een bijkomende wens was dat de mensen die de hele dag op de beurs staan niet gek moeten worden na drie dagen dezelfde muziek op hun oren... :W

Nog commentaren op de mix/geluid/kwaliteit?

Persoonlijk vind ik de "snare" iets te petserig en licht. Ook word de snare teveel gebruikt wat misschien nogal een onrustig beeld geeft.

Wellicht zou een wat meer natuurtrouwe bass iets overtuigender klinken.

Alles is smaak natuurlijk, klinkt zeker niet verkeerd!

Plaag

Origineel geplaatst door Plaag
Persoonlijk vind ik de "snare" iets te petserig en licht. Ook word de snare teveel gebruikt wat misschien nogal een onrustig beeld geeft.

Ik ben het wel eens met je snare verhaal... hier zal ik nog ff naar kijken... Danku!

Back