vsti ordenen,back-uppen,systeem...

Oke, dit kan geinterpeteert worden op meerdere manieren...:yamaha:

Welke optie binnen cubase bedoel je dan? (bijv: F11) iets bij devices ?
Het kunnen namelijk meerdere dingen zijn...

Als je niet weet: 'hoe, wat en waar', hoe denk je dan dat wij je van dienst kunnen zijn? :frons:

't is niet alsof wij allemaal een toverstaf hebben liggen...

't Lijkt me toch echt dat je hier zelf aan de slag moet:
- Vind uit welke plugs niet in je lijst staan
- Deïnstalleer ze (een methode die ik als bekend veronderstel)
- Installeer ze opnieuw en let dan op of je een VST map kunt aangeven, bekijk desnoods de readme's na installatie over eventuele vervolgprocedures

Ben het niet vaak met jullie eens, om heel eerlijk te zijn...
Maar denk dat ik inderdaad door zelf kloten eraan uit moet gaan zien te komen.

Dwz: mappen kopieren/verschuiven... Spelen met andere map selecteren binnen cubase/devices/plugin information. Eventuele bepaalde vsti deinstaleren.

Oke, bedankt tot dusver ! :koffie::okdan:

wat ik nog wel graag wil weten is het volgende...

Wanneer je een vsti installeert kun je tijdens de instalatie vaak aangeven waar en als wat je de vsti wilt gaan gebruiken (dus; de map en als directX,tdm,vsti e.a.) ik moet zeggen dat ik heel vaak TDM en RTS heb uitgevinkt... (werk simpelweg niet met protools) wellicht dat dit er wat mee te maken heeft, dat niet alles in mijn cubase staat :confused:

Nu vroeg ik mezelf af kun je deze beschreven procedure opnieuw doorlopen ergens ? Zonder te hoeven deinstaleren en opnieuw te instaleren... Kun je dit venstere ergens (opnieuw) oproepen ?

Of; is er nog een ander venster waar dergelijke dingen aan te geven vallen. Mijn handleiding van SX laat geen ander soortgelijk venster/optie/menu zien dan cubase/device/plugin-information...=(

Dan werk je waarschijnlijk ook met protools Fjoes...

TDM en RTS zijn toch beidde gerelateerd aan protools ?

Indien anders; zou ik alsnog TDM kunnen selecteren ZONDER direct alles te hoeven uninstallen en opnieuw te hoeven installen ...

Back