Patch Management Virus A

spdk

ech wel
Ik heb mijn JP8000 verkocht voor een Microwave XTK met de gedachte dat ik nog een Virus A heb. Nu merk ik dat ik de Virus A niet gebruik omdat het opslaan zo omslachtig gaat, zeker als je het vergelijkt met een JP8000.

Het vette van een JP8000 is dat je veranderingen aan een patch niet op hoeft te slaan, als je de performance opslaat dan onthoudt hij daarbij de veranderingen die je aan de patch hebt gemaakt, maar de patch op zich blijft onverandert. Als je deze patch weer opvraagt in een andere performance dan is deze weer als vanouds. Zo kun je dus je bank volzetten met verschillende basissounds, de variaties daarop sla je gewoon op in een performance.

Bij mijn Virus moet ik iedere variate op een patch onder een ander patchnummer opslaan, dat vreet patches, vreet tijd en maakt je bank onoverzichtelijk.

Doe ik iets verkeerds, moet ik er mee leren leven of zijn er beter oplossingen voor sounds opslaan en oproepen met de Virus A?

voor zover ik weet vreet het idd patches. Om overzichtelijk te werken kun je Sounddiver gebruiken om je patches te saven/editen.

't Heeft bij mij ook een tijdje geduurd vooraleer ik aan de patch structuur van de virus
aan uit kon....

nu heb ik 'de beste' patchen van de virus in bank C=>F gestoken,
kan ik met syx dump eender welke patch dumpen in de temp locatie
(al geeft m'n c soms meldingen)
en store ik de patch die ik heb gebruikt in bank B.

de JP vind ik beter, als je een vaste performce patch gebruikt,
en dan de lower en upper stored in de user banks.

De JP kan uitgebreidt worden met 5v smartmedia cards,

maar ik vind de JP eigel'k nog minder intressant,
als je perf. patchen gebruikt/dumpt...
die kun alleen maar in de user bank saven, en daar staat de vengeance bank al in...

ik denk dat de Virus Ti op vlak van patch en bank store intressanter is geworden,
en mss ook de sh201 - met usb/integratie...

Met de virus-b is het niet anders spdk. Ik gebruik sounddiver hiervoor, dat is gewoon de beste oplossing.
Is volgens mij gewoon gratis te downloaden van de acces site.

Nou dan weet ik dat ik geen wonderfeature over het hoofd heb gezien, ik ga maar es patches maken, want hij kan wel vet klinken vind ik, je moet er alleen echt de tijd voor nemen en ik heb niet zo veel tijd :)

Nou ja, thanks voor de reacties!

Origineel geplaatst door dct
Met de virus-b is het niet anders spdk. Ik gebruik sounddiver hiervoor, dat is gewoon de beste oplossing.
Is volgens mij gewoon gratis te downloaden van de acces site.

Dat is wel een goeie trouwens, er was er één speciaal voor de virus of zo toch? Ik ga es zoeken, bedankt man.

Back