[TRACK] Rodney - find my way

JohnDoe31

Gedeactiveerd account
Zoooo ....
Omdat de dsf database het nog niet doet en ik geen zin had om een website via zo'n banner site te beginnen heb ik de tracks maar weer op mp3.com gezet.

Dit was de eerste keer dat ik een stem opnam
en dat was niet zo makelijk zal ik jullie vertellen .....
gekloot met dekens enzo maar echt geluidsdicht kreeg ik het niet
niet boeiend op dit moment

ik ben namelijk zeer benieuwd wat jullie er van vinden :D
het is een beetje hip hop achtig geworden en de beats zijn alles behalve uitgewerkt maar het was een probeersel

klik hier

ik ben nu bezig met mijn tribute 2 Erot
maar dat duurt nog wel effe ... dus dat later

WOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!! YEAH!!!

dit is VET!!! respect man! die vocals klinken tight...de beats zijn dope!!! dit zou gilles peterson zo kunnen draaien in z'n worldwide show....dus opsturen man.....mix is ook goed zover ik hier kan horen op mijn pc speakers...

kleine opmerkingen: vindt het "uhu" aan het begin wat cliche....zou ik niet doen...... misschien kan je ook wat proberen met hele fijne/freaky electronische edits, vooral in de vocals....stotter- en click dingetjes enzo....maakt het nog meer scifi....

en wat denk ik heeeel erg veel effect zou hebben, een rustpuntje ergens tussen de raps in.....dan weer verder...en als je het niet meer verwacht ineens een verandering in die piano accoorden ofzo..een transpose, of dat de sample wat langer gaat ineens......

superrrrrr!

Olaf

txs man !!!!!!
ik zal het ook doorgeven aan Rodney !

ik ga er iig eind van de week nog zeker een nieuwe arrangement voor maken

eerst die Erot track afmaken :L

Kijk das nou lekker 8P
Gewoon top, idd net als eerder is genoemd zo'n ruis ideetje is lekker, extra digi edits zijn niet nodig maar kan.
Uhu zou ik ook weg halen en gewoon de piano laten lopen tot je met de vocals erin knalt !
Lekkere energie, de beats zijn zeker echt ontiegelijk lekker ! ! ! ! !
8P8P8P8P8P8PLEKKAH!8P8P8P8P8P

txs all !!!!!!!

en mstudio1 ben jij ook van off corso messagebord ?

Klinkt zeker overtuigend. Ik zou inderdaad wat Olaf al aangaf dat uhhhh etc. lekker weglaten. Voor de rest goede beats, gave rap, zeker een klasse apart. Misschien af en toe iets te druk, maar het ligt eraan wat je lekker vindt.

Back