m'n eerste Motif snippet

geenlidmeer081224d

Gedeactiveerd account
snippet

Vorige week heb ik mijn XS7 afgehaald, hier mijn eerste track snippet die ik ermee aan het maken ben. Stylo... tsjah.. geen idee Nu-Jazz? RnB? Neo-Soul... wie zal het zeggen, plak er zelf maar een sticker op ;)

Alles komt uit de XS, muv. het wah gitaartje in de achtergrond, dat is de Kontakt3 library met een preset scriptje van een maatje van me. En de congo's komen uit EZdrummer en mijn recent aangeschafte Latin Percussion add-on. Alle fx komen uit de Motif.

Met uitzondering van de basgitaar, die gaat nog door dbx166xl en TC m2000 heen.

De overgang naar het "couplet" vind ik nog wat lomp en de mix is ook nog neit zoals het hoort, vind zelf met name de drums nog te weinig gecompressed.

Laat maar horen wat jullie ervan denken

Ik vind je compositie in ieder geval super !! Die gitaar komt er ook echt lekker doorheen :okdan:

Alles zelf ingespeeld?

Klinkt lekker, al vind ik de bass gitaar sound te "bendy". Sounds liggen meteen lekker in de mix, wat ik van mijn eigen motif ook merk. Laten zich lekker mixen. Lekkere vibe, terrasje, linnenbroek, boulevard music.

niet helemaal mijn stijl, maar lekker ingespeeld en klinkt erg goed.
die motif xs is toch wel een super bak, heb hem vorige week getest.

Hey, nummer klinkt erg fijn!

Zou inderdaad heel cool zijn als je er een zangeres voor zou kunnen vinden.
Ik vind overigens de break/outro (ofzoiets) niet zo heel bijzonder, maar das persoonlijk denk ik.

Tsja.. zo'n Motif klinkt nutuurlijk ontiegelijk goed. Maar er een complete track mee maken zou ik echt nooit doen. Is persoonlijk, maar ik vind dit daardoor gewoon een saaie track. Zit niet genoeg leven in vind ik.

Mix is veel te bass heavy

Sorry! :D

Back