Mischien iets intomen met compressie, dat 't net even wat strakker klinkt, maar er zit genoeg power in, lekker zo![]()
haha, bedankt voor de reactie's,
ff een compressor erop zetten dan, kijken hoe dat klinkt

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mischien iets intomen met compressie, dat 't net even wat strakker klinkt, maar er zit genoeg power in, lekker zo![]()

I know dude..
Maar krijg een error als ik ze in cubase laad?
Meschien een keer cubase opnieuw instaleren?

Denk dat hij ze wel in de map staan heeft anders kan je ze ook niet zien in cubase toch ?
Heb je cubase wel legaal dan ? Dat wil namelijk ook wel eens wat problemen leveren mocht dat niet het geval zijn haha.
@ Desolated
vind je kick super dik, kleine compressie erop zoals gezegd om hem iets aan te dikken.
je screetch zou ik ook iets meer kleur geven, iets dikker maken, maybe layer maar dan een toon lager oid ?! klinkt veder wel lekker man, top !
, ik ga er morgen mee aan de slag Denk dat hij ze wel in de map staan heeft anders kan je ze ook niet zien in cubase toch ?![]()

wat dingen aangepast en toegevoegd![]()

Klinkt wel aardig. Geluid mag nog wel dat net iets warmer haha
Bass vind ik nog een beetje statisch klinken...

wat bedoel je met 'Bass vind ik nog een beetje statisch klinken...' Statische bass?![]()
![]()
zou inderdaad wat warmer mogen. Verder mis ik wel laag in de bass.

Maar er zijn een paar puntjes wat ik zou veranderen.

@ Homeboy: Thanks! Het zijn in totaal 4 kicks, 1 Kick uit een sample pack (ik geloof die van Blutonium Boy) en een sample van Headhunterz die ik gesampled heb uit Subsonic, maar dan de Hardbass edit. De kick van Headhunterz staat echter 3 keer onder elkaar gelayerd met elk een andere filter setting 

Het is een kwestie van proberen en nog eens proberen net zo lang tot je het helemaal gehad hebt, en dan nog eens proberen. 

Ik ga zeker morgen even de youtube-filmpjes bekijken en volgen, ziet er veelbelovend uit!

Na dagen zwoegen heb ik een geweldig kick gemaakt moet ik zegge
het resultaat:
p.s let niet op da distorte geluid in het intro stukie met de punch (staat iets op verkeerde hoogte)