Varierende Hardstyle Bassdrum

Bekijk bijlage probeez.mp3

Wie wil testen of deze opbouw/melo goed is?(A)

De bassen zie hier geproduceerd worden zijn steeds beter! Met name die van saytam, Thebasspounderz en homeboy vind ik uber, ga zo door gasten!!!

Ik vind je melodie wel leuk. Begin is ook leuk gedaan , mooie pad/choir! ;)
1 ding snap k niet....Wrm die 8 claps nog tussen die pad & de leadsynth? Vind het beetje storend klinken. Maargoed..
Opbouw naar climax is ook goed , beetje standaard maar klinkt goed! (die 4 claps voor de climax storen ook wel :D)
Kick & bass klinken ook weer lekker. ;)

Mooie track, goed bezig! :D

@Druiloor

thnx voor je op pepper dude :D
ff over jouw stukje: pads/choirs erg lekker, lead ook strak.
opbouw vind ik leuk gedaan alleen die sjoef in het begin zal ik misschien lange release op zetten ipv zo te cutten.. Die 8 claps vind ik er juist goed achter passen alleen zou ik er misschien een reverb met pr-delay op zetten oid, niet luisteren naar aftersho-Q haha wederom weer een stukje werk wat erg gewaardeerd wordt hier.

Oh ja je kicks nog hé, iets meer laag doet wonderen.. vind het nu iets te slap maar die sound is er zeker wel.. Welke snares zijn dat btw ?

@Druiloor

Klinkt vet maar de melodie springt te veel van hoog naar laag (en daarom ietsjes te druk)

@BassFighterz

DAnkjeeeeee :)

@BassPounderz

melodie te veel op en neer ?? vind het juist lekker zo, piest pracas :D vind hem totaal niet te druk, lekker gevuld heet dat haha

@BassFighterz

thnx mate !

NEEEEDERLAAAAAAAAAND WOO !!
En terug naar de topic :P

Heb m'n HHZ bijgewerkt:

Attachments

• untitled.mp3
    565,4 KB · Bekeken: 101
Ik zal morgen wel wat van mijn posten,ik heb een totaal andere kick dan anderen hierzo.

Na een aantal pagina hier gelezen te hebben, dan ook maar
mijn test creatie 8o)

created met Virsyn Tera3...

Attachments

• 2010_07_03-try-out.mp3
    1,3 MB · Bekeken: 100
@BassPounderz

je kick klinkt best goed, maar moeilijk te beoordelen zo vind ik. Doe asjeblieft ff een andere synth dude :X

@Hardnoise

Je bassdrum klinkt chaotisch

@Hardnoise
Je kick klinkt niet verkeerd, zou alleen wel een highpass over je lead gooien want die zit de bass van je kick in de weg.

@TheBassPounderz
echt vette kick, nix meer aan doen :okdan:

@NessPJ
Kick klinkt goed alleen die lead is echt irritant na 2 sec luisteren..

Heb zelf ook weer ff een kick gemaakt, het is meer een soort van intro kickie geworden, maargoed check het uit.8~

Attachments

• Anno yin.mp3
    216,8 KB · Bekeken: 87
Hydra kick 8~

Alleen klinkt het zo rommelig met de melodie erdoorheen ;{

Attachments

• hydrakick10.mp3
    496 KB · Bekeken: 91
Back