Varierende Hardstyle Bassdrum

ik neem de tips mee , bij mijn volgende poging.

ik zal ook eens wat proberen met cool edit pro (deze heb ik ) om te pitchen .

en Phye ,.. je track klinkt zwaar ok man , de vocals passen er goed bij (is dit jouw stem of heb je het door iemand in laten zingen ?),word die ook uitgebracht of heb je er plannen voor ?

@rockzorr: Ideeetjeee klinkt al leuk. Alleen de melodie vind ik op sommige momenten niet helemaal lekker. Hier kun je zeker wat leuks van maken. Bij trancy2222 vind ik de sounds nog wat te standaard klinken. Vind die dan ook niet zo speciaal.

Intro gemaakt van mijn nieuwe track. Ga er morgen weer mee verder. Wat vinden jullie so far?
https://soundcloud.com/deniax-music/deniax-tba-intro

Sodeknetters, lekker hoor.. Vind dat stukje vooral dik die lijkt op "tonight" alpha2 rmx Nice!!

@Deniax: Klinkt erg lekker. Ik mis alleen nog een geluidje of vocal wat het nog wat beter maakt. Iets wat zodra je het hoort je gelijk meeneemt in de track.

Na het horen van Phye zijn track ook is iets met vocals geprobeerd.Maar is beetje mislukt, is nogal lastig haha.
Lead staat ook niet helemaal goed afgesteld

Ook nog een trance stukje van een remix pack in ekaar gezet, zat wel al midi etc bij maar wel mooie vocals
Als iemand de acapellas wil stuur maar PM.

P.S post het wel in verkeerde topic maar deze is meer active 8~

Binnenkort maar weer is aan kicks beginnen
Je hebt PM :)

@rockzorr
Synths en melodie klinken al veelbelovend. Hier en daar zit het nog wat in de weg met de vocal maar dat is even puzzelen.
Qua mix klinkt het ook lekker. Hoewel dat natuurlijk iets makkelijker is nog zonder kick. Vocal doet me een beetje denken aan Tatanka platen.

Het trancy stukje kan ik nog niet echt een mening over vormen.

@okdan
Vocals heb ik inderdaad zelf gedaan. Plannen voor uitbrengen... het is wel de bedoeling. Ik heb een beetje en doel gesteld om 4 tracks af te ronden voor April en daar mee de boer op te gaan. Hopen dat het ergens opgepikt wordt.

@deniax
Knalt weer lekker! Als altijd. Intro's maken doe je goed, inmiddels al een aantal gehoord die echt dik zijn. Wanneer komt er weer eens een climax melodie voorbij? Of houd je het gewoon rauw rechtdoor?

Ik zou wel een collabje rockzorr & deniax willen zien ;)

@Phye
Ik ben dus bezig met de rest van de track. Is nog wel heel erg ruw en verre van final maar kan alvast wel iets laten horen. Deze keer een anti-climax :)

Attachments

• dnx_mid-climax.mp3
    2 MB · Bekeken: 77
  • dnx_mainv2.mp3
    751,4 KB · Bekeken: 97
Wel dik die anti climax. Akkoorden van de melodie herkende ik direct "never come down" frontliner ft. John harris in. Dat wordt naarmate de melodie vordert wel minder. Ik denk als je die arpeggio in het begi anders doet dat het al veel minder is. Hoewel hij wel mooi is. Maar een stukje herkenbaarheid ontkom je natuurlijk in geen enkel akkoorden schema ;)

Persoonlijk blijf ik fan van jouw Awakening kick. Ligt die lastig in de mix? Deze is wat tammer.

Edit: net nog even nageluisterd de progressie is hetzelfde maar daar is eigenlijk alles mee gezegd. Niets om een issue van te maken eigenlijk.

Laatst gewijzigd:
JRD,

De melodie klinkt erg lekker, ben zeker benieuwd naar een HQ versie :)
Als jullie maar wel je eige sounds blijven gebruiken hé , als ik Tim zijn spul wil horen dan luister ik wel naar Atmozfears, Lady Faith, of Inner Heat :P

@deniax, hele lekkere anti :)

@Phye
Ik ben dus bezig met de rest van de track. Is nog wel heel erg ruw en verre van final maar kan alvast wel iets laten horen. Deze keer een anti-climax :)
Shit man, dat jij nog geen releases hebt op een groot label verbaast me wel. Ik denk dat je niet zou misstaan tussen de mannen op het A2 label...

Zelf ook weer wat gespeeld. Absolute basis van de breakdown, climax en 2e climax. Moet zeggen dat ik nog niet helemaal tevreden ben. Opbouw moet beter en de melodie/kick moet ook nog wat aan gesleuteld worden. Over de leadsound zelf ben ik overigens wel tevreden.
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden :)

Attachments

• Emtpiness_concept_v2.mp3
    5,3 MB · Bekeken: 84
@Deniax: Klinkt weer erg dik. Anti is vet. Bij 2de climax neem ik aan dat overgang naar climax nog anders wordt? Het is nu wat te abrupt vind ik. Maar heb je al wel eens wat opgestuurd naar een label?

@Kevv: Het klinkt erg dof. De kick mag wel meer distortion hebben. De hoge pitch vind ik ook niet mooi klinken. De melodie vind ik te blij. De sound ook nog niet dik genoeg.

tnx voor de complimenten.
Ik heb nog geen dingen naar labels gestuurd, simpelweg omdat ik tracks moet afmaken :)

@Bricks
Ja de overgang word compleet anders. Dit was puur even test

Hi guys,

Weer een testje van mijn kant

Laat maar weten wat jullie er van vinden8)

:okdan:

Attachments

• synthforum test2.mp3
    881,6 KB · Bekeken: 87
Back