Varierende Hardstyle Bassdrum

er zit wel een typische distortion in, maar verwacht er niet de wereld van.

Ik heb hem ook, maar zeker nog niet onder de knie. Persoonlijk vind ik het meer een 30% benadering van de Clip Distortion van Logic. Maar misschien met wat meer geduld krijg ik hem meer onder de knie.

Ik ben toch echter geneigd eerder mijn Virtualbox op te starten om een kick bron in logic te bouwen.

Ik gebruik hem ook, en vind hem erg lijken op de clip.. Maar ook met deze distortion moet je niet denken dat je ineens dikke kicks kan maken :P Al staat deze nu bij mij zeker op nr 1

Je kunt de VST al vrij goed testen zonder hem te kopen. Je hebt alleen af en toe wat glitches en geen toegang tot het back panel. Ik denk voldoende om een oordeel te kunnen trekken.

Los van het feit of het voldeed aan mijn verwachtingen, support ik Goliath Sounds voor de poging. Vind het super dat ze dit hebben ondernomen.

De VENM plugin is nagemaakt van de clipdistortion, waarom VENM als je the real thing hebt ?

Deel 1 vind ik niet heel spectaculair. Het heeft niet echt een toegevoegde waarde op de al beschikbare tutorials :)

Voor de mensen die deze draad vanaf het begin gelezen hebben en er in participeren denk ik dat die masterclass idd weinig nieuws te melden heeft.

Zeker niet als je ook de Tutorial van Frontliner hebt doorgenomen.

Tremmor, misschien eens interessant om naar te kijken. Heb een hoop synths geprobeerd maar de enige kick waar ik zelf blij mee ben, komt toch van een 909 sample.

Ja en Clip Distortion blijft gewoon het beste voor kicks. Om terug te komen op die Venm discussie. Met één Venm insert krijg je gewoon never nooit hetzelfde geluid als één Clip Distortion. Je hebt gewoon veel meer controle. In beide gevallen moet je stapelen met EQ, Dist etc. maar CD geeft veel meer voldoening.

Ik denk dat de combinatie van de Headhunterz en Frontliner Kick tutorials en deze video als een stukje theorie meer dan voldoende is om kicks te kunnen bouwen. Meer hoef je niet te weten, alleen maar oefenen, oefenen, oefenen. En je gehoor daarbij trainen.

Moet wel eerlijk zeggen dat Audiofreq nuttige informatie heeft gegeven tijdens de masterclass. Handige tips waar je eigenlijk niet zo snel bij stil staat (ik niet tenminste)

btw ik had nog nooit gehoord van tremor,thanks voor de tip phye,ik heb hem gelijk ff gescoord

Ik was er bij idd.. En wat je kick betreft, ff snel kan nooit goed zijn :D

Back