Varierende Hardstyle Bassdrum

Die intro vocals klinken lekker.:okdan:
Je kick vind ik niet genoeg knallen eigelijk , maar ben op headphones aant luisteren. Je bass is ook wat dunnetjes , de kraak iig toch.
Voor de rest steekt die track wel goed ineen , alleen mss ff die break fixen.:D

Ik heb ook nieuwe bass gemaakt , vorige is niks geworden.:P
Heb er weer gwn melodie ondergeplakt. Weet niet welke track.:D
Heb wel gemerkt dat k mss beter melodie in lagere noten had gepakt dan komt bass beter tot zen recht.

Vind zow'n reverse bass altijd wel lachuh met een pitched kick.
Klinkt wel lekker , het mag allemaal wel wat breder voor de rest goed op weg mate.

Was niet de bedoeling om ''reverse bass'' te maken.
Lijkt gwn zo door de sidechain. :D

@homeboy klinkt goed hoor:) alleen ik denk dat je bass de tok mist?!

ben zelf ook weer bezig geweest met een nieuwe bass heb er even melodietje van headhunters onder geplakt:bekdicht:

Attachments

• kicks4.mp3
    1,2 MB · Bekeken: 83
@LocalOverdose
waar produceer je mee ??

@Rodek
Niet elke track heeft een tok :) dit heb ik met opzet gedaan, meer een soort van soft kick hehe

kreeg gisteren komentaar dat de kick punch mist !? wat vinden jullie ?? moet je hem wel hard zetten hé :P

ging ook eigenlijk meer om de lead, deze kick vond ik er wel redelijk bij passen.

over jouw kick trouwens, vind dat je het best goed doet, alleen je laag klinkt een beetje fel.

@LocalOverdose
waar produceer je mee ??

@Rodek
Niet elke track heeft een tok :) dit heb ik met opzet gedaan, meer een soort van soft kick hehe

kreeg gisteren komentaar dat de kick punch mist !? wat vinden jullie ?? moet je hem wel hard zetten hé :P

cubase 4 virus ti en een hoop andere shit . jij?

zo beter?
ik denk dat je een beter resultaat gaat krijgen als je de kick niet gaat spreiden, het hoort alsof je een stereo enhancer gebruikt op je kick waardoor die zo wijd klinkt :? klopt dat ?? hier merk ik vrij weinig tot geen verschil met je vorige post.

ik werk trouwens sinds 3á4 maandjes met C5 en Virus TI 8)

Homeboy , je kick mist geen punch. Hij staat alleen wat zacht qua volume tegenover de synth & bass. ;)

Haha no problem!:)

Ik heb ook nog stukje gemaakt. Ik denk dat ik er mee verder ga maar ik weet het nog niet zeker.:P Comments always welcome.;)

:mega:

Attachments

• Hardstylee3.mp3
    2 MB · Bekeken: 82
Ben ook nog even bezig geweest m'n kick aan te passen, feedback iemand?

Attachments

• punch2.mp3
    502,1 KB · Bekeken: 76
Laatst gewijzigd:
@ Aftersho-Q klinkt goed hoor heb er verder niet veel over te zeggen haha :D

@ Condance je moet je bass denk ik meer oversturen hij zaagt nog niet echt zeg maar!

heb eindelijk een kick gemaakt waar ik best wel tevreden over ben:D

Attachments

• kicks.mp3
    1,2 MB · Bekeken: 85
Thx Rodek & Systam! :D

Je kick/punch kan mss nog wel wat laag gebruiken. En gebruik je toevallig sidechain?

@ systam: Was niet echt de bedoeling maar klinkt lekker vind ik. ;)

Gaat goed jongens :D

Hier laat ik es een live stukje horen hoe 't van mijn hand gaat... (en oh, hoger volume luistert beter)

Ben benieuwd naar comments :D

Afwerking is er natuurlijk nog niet hè. En de punch wordt nog aangepast, dan is 'ie wel een keer klaar voor een release.

Attachments

• kick_174_edit.mp3
    1.001,6 KB · Bekeken: 108
Back