Varierende Hardstyle Bassdrum

Heeft iemand nog wat commentaar op de bass die ik eerder gepost heb op pagina 32? Ik ben erg benieuwd wat jullie er van vinden. Thanks!

Heeft iemand nog wat commentaar op de bass die ik eerder gepost heb op pagina 32? Ik ben erg benieuwd wat jullie er van vinden. Thanks!

De verhouding tussen lead, punch en bass vind ik wel goed, maar als we het puur over de bass zelf hebben mag ie misschien wat warmer/voller, meer karakter erin. Hij is wel distorted maar heeft toch nog niet dat 'volle' geluid waar je, denk ik, naar streeft. Als ik het zo hoor zou ik het brongeluid van je bass aanpassen. Verder goed op weg hoor :okdan:

Ik denk dat ik nog wat meer aandacht moet besteden aan het eq'n van de bass, die klintk nog erg schel en kan wel wat donkerder.

De punch is wel goed toch?

Ik denk dat ik nog wat meer aandacht moet besteden aan het eq'n van de bass, die klintk nog erg schel en kan wel wat donkerder.

De punch is wel goed toch?

EQ is nooit verkeerd maar hoe beter je brongeluid, hoe minder je hoeft te eqen ;) punch is idd wel goed, hij kan nog wel iets harder klappen, misschien nog wat compressie erop en een transient voor de tok

Bij deze nog een varierende bass met 2 verschillende melodien om het wat op te vullen.
Graag een reactie, en misschine iemand nog tips voor me.

Ik heb de bass met Nexus gemaakt.
De kick is een aangepaste sample.

Attachments

• Releaser - Test Bass & Kick 2.mp3
    757,2 KB · Bekeken: 110
Bij deze nog een varierende bass met 2 verschillende melodien om het wat op te vullen.
Graag een reactie, en misschine iemand nog tips voor me.

Lompe bass, in positieve zin. Ik zou er een lomp staal op staal geluid op gooien en hakke maar. Niet zo'n fris deuntje i.i.g.

Back