Varierende Hardstyle Bassdrum

En wat denk je, 3e nummer. Dezelfde vocal als ik in mijn nummer heb gestopt een paar dagen terug :), Zelfde sample. haha
Hmmm, altijd wel vervelend als dat gebeurd.. Maarja, ik denk toch dat Lowiej hem ietsje langer dan jou al in gebruik had:P

en dat moest drie keer Stat xD

ff een stukje van mij

Attachments

• kanuzo Demo ( Scrap Attack ).mp3
    849,5 KB · Bekeken: 114
Laatst gewijzigd:
Ah sorry voor de 3x post, maar bij mij laadde 3x de pagina die er normaal na komt niet, dus ik dacht dat het fout ging..

dit is wat ik tot nu toe heb kwa kick en bass
iemand nog specifieke tips

Vind em wel goed! Alleen die bass niet maar is smaak denk ik:okdan:
Kick klinkt alsof er een snare over zit???

Beste yellow,

De Punch Klopt,

Dat gekraak in de Mid-Bass Kan ook MAar Waar zijn je lage Tonen ?(Bass Sine)

Klinkt anders dan andere hardstyle, maar het klinkt wel lekker. Echter mag het wel wat harder knallen van mij.

Idd ontbreekt flink wat punch in je kick;)

Anders als andere Hardstyle? Hij is gewoon ''origineel'':D

Idd ontbreekt flink wat punch in je kick;)

Anders als andere Hardstyle? Hij is gewoon ''origineel'':D

Haha, ja, ik vind 't ook wel vet, maar ik weet niet helemaal hoe en waar ik het moet plaatsen.

Haha zeikert.
<3

De bedoeling ook dat het anders klinkt. :kroon:

Nou het ging dan ook puur om de kick, ik ga nu werken aan de opbouw opvulling etc! :)

Zeker goed op weg, krijgen we binnenkort nog wat nummers van je te horen? Ik heb al 4x (fictief getal) snippets van nieuwe nummers van je gehoord!

Nou voorruit, tipje van sluier.
Ik en een andere jongen uit Brabant zijn aan het werken aan onze éérste release.
En die wil ik koste wat het kost dit jaar nog afbouwen.

Komen o.a Factory in en deze.

Laatst gewijzigd:
oke ik heb hem nog wat aan gepast kick ook rauwer gemaakt
heb er nu een introtje omheen gebouwd
ik vind de kick aardig geslaagd :D
allemaal bedankt voor jullie tips:okdan:

Attachments

• intro.mp3
    870,5 KB · Bekeken: 115
en dat moest drie keer Stat xD

ff een stukje van mij

Ik ben er weer, achterlijke computerzaak hier is maar traag met dat aanleveren van nieuwe computers; gelukkig komt hij vandaag binnen. Ik zal me weer eens mengen in de discussie;)

Kanuzo, daar zit goed maar dan ook goed laag in. Op mijn oortjes zijn de lage tonen perfect.

Het enige wat ik er nog aan zou veranderen is de punch wat harder en de mid tonen wat oomhoog krikken. Dit hoeft niet door meer dist, want dat zit er goed op; gewoon wat EQ. :okdan:

Back