Varierende Hardstyle Bassdrum

Hier heb ik even zelf snel iets gemaakt.
Het is niet echt een mooie kick, maar dan hoor je de verschillende delen:

Bekijk bijlage kick_94_tryout3.mp3

Tevens wacht ik dan op commentaar van de rest wat zij ervan vinden :P
Doe ik de verschillende delen goed of niet? En wat doe ik het meeste fout?

Ik heb 2 subs gemaakt, omdat de sub met junglist voor geen meter klonk, heb ik mijn oude vertrouwde 3xOSC er even bij gepakt!

(bij het laatste stukje dat je hoort is alles gemaakt met 3xOSC, kraak, sub en punch).

Ik vind de kick nog weinig punch hebben. En de kraak vind ik niet echt passen maar das smaak denk ik.
Je begint er al te komen!

Ik lurk al een hele tijd in dit topic in de hoop dat er nog iemand langskomt die gewoon een sinus pakt, en die zo lang door zn synth heen en weer jaagt tot die goed ramt ;) Dat vind ik namelijk veel vetter dan samples stacken, maar 't is dan ook mijn muzieksmaak niet :P

'k zal binnenkort ook eens iets posten :)

Ik lurk al een hele tijd in dit topic in de hoop dat er nog iemand langskomt die gewoon een sinus pakt, en die zo lang door zn synth heen en weer jaagt tot die goed ramt ;) Dat vind ik namelijk veel vetter dan samples stacken, maar 't is dan ook mijn muzieksmaak niet :P

'k zal binnenkort ook eens iets posten :)

Ik gebruik geen samples hoor :P

Ik vind de kick nog weinig punch hebben. En de kraak vind ik niet echt passen maar das smaak denk ik.
Je begint er al te komen!

Okay dankje, ik vind de kraak zelf wel leuk, vandaar dat ik denk dat ik 'm erin houdt. De punch heb ik iets opgekrikt, een andere punch gemaakt, erbij voegen klonk beter dan vervangen, dus bijgevoegd. En toen nog een tok erbij gemaakt...

Bekijk bijlage kick_95.mp3

Okay dankje, ik vind de kraak zelf wel leuk, vandaar dat ik denk dat ik 'm erin houdt. De punch heb ik iets opgekrikt, een andere punch gemaakt, erbij voegen klonk beter dan vervangen, dus bijgevoegd. En toen nog een tok erbij gemaakt...

Ik vind dat er iets niet klopt, mss iets wat hoger/lager finetunen.;)
Nu eens een keer niet op en neer met een melodietje, gewoon losch!11

Vind het niet zo lekker klinken , bass vind ik niet passen.:D

Hier nog eens intro , deze keer wat dingen toegevoegd. Moet nog wel een bass bij aan de climax:D
De melo is beetje eentonig en happy maar ik probeer em nog te fixen.
En de break heb ik er ff tussen uit gedaan , moet er nog wat aan veranderen:P
Bekijk bijlage 51285

:doei:
Hardkick10?

Hier nog eens intro , deze keer wat dingen toegevoegd. Moet nog wel een bass bij aan de climax:D
De melo is beetje eentonig en happy maar ik probeer em nog te fixen.
En de break heb ik er ff tussen uit gedaan , moet er nog wat aan veranderen:P
Bekijk bijlage 51285

:doei:

NEEEE! Ik zei nog zo, niet die herrie :P
Verder klinkt 't wel relaxt, lijkt een beetje op harddance... Met een hardstyle kick erin. Ik vind dat het eerste gedeelte niet matched met de blije melo (blije melo vind ik wel leuk). De kick vanaf 1:45 klinkt wel goed hoor.

Ik vind dat er iets niet klopt, mss iets wat hoger/lager finetunen.;)

Ja, vind ik ook, als je goed luistert, lijkt het alsof de bass iets eerder komt dan de rest, of hoor ik dat verkeerd? Dit hoor je met name goed wanneer de kick wat hoger gaat, ik denk ook dat 'ie net 1 toon te hoog gepitched is...

hier nog een stuk je van mij.
ik hoop dat ie in de smaak valt :P
hey purno je komt al in de buurd:okdan:

Attachments

• hardstyle - overdose 3.mp3
    2,3 MB · Bekeken: 131
hier nog een stuk je van mij.
ik hoop dat ie in de smaak valt :P
hey purno je komt al in de buurd:okdan:

Thanks, jij ook, alleen het laag weer hè! Kraak jij het laag? Je kunt het laag wel kraken, zoals siebzehn doet, maar dan wel het laag wegfilteren...

Als jij mij nou jouw tok en punch geeft, geef ik jou mijn laag :D

ik heb een sub laag en dan weer een sub eronder met t laag weg gefilterd en flink overstuurd. maar een van een andere reden komt het laag er niet echt door heen
( Bij andere mensen ) ik heb de sub ook al een klein beetje geboost met EQ. maar op mijn speakers zit er zat laag in:D
en die tok van mij is een overstuurde hardkick 10

ik heb een sub laag en dan weer een sub eronder met t laag weg gefilterd en flink overstuurd. maar een van een andere reden komt het laag er niet echt door heen
( Bij andere mensen ) ik heb de sub ook al een klein beetje geboost met EQ. maar op mijn speakers zit er zat laag in:D
en die tok van mij is een overstuurde hardkick 10

Probeeer dit eens:
sub.jpg

Back