en part 2
hmmm..... laat me ff denken

Dat is Focking Pro
ik denk dat jij de meeste kans maakt

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
en part 2

)
maar nog wel alle MIDI data enz.. Iemand enig idee?Ik denk niet eens dat ze het luisteren van die 1,3 miljoen mensen....
naja memento dan maar
Mag volgens mss iets meer sub onder/harder.
Voor de rest klinkt het.....Prima!
Wanneer volgt er is een track van je?Ben is benieuwd hoe de rest van het gebeuren (dus niet alleen de kick) je afgaat.
![]()

naja memento dan maar

Damn , ik hou van hardcore!
lolIk denk niet eens dat ze het luisteren van die 1,3 miljoen mensen....
naja memento dan maar
Kick is precies zoals tegenwoordig iedereen wil
Denk dat jij en siebzehn wel de beste kicks maken in dit topic.
Één puntje viel mij op, denk dat je kick die op 1:57 erin komt één toon omhoog moet om gelijk te staan met de grondtoon
Brengt me op een idee die vocals van FYID.
Wrm maakt niemand een mash-up remix van alle 3 tracks?
Zal hij zeker leuk vinden.Siebzhen?
Btw. volgens mij pitch ik verkeerd, maar toonhoogtes staan exact zoals melo.Damn , ik hou van hardcore!
lol
ik heb deze kick zojuist gemaakt, ben benieuwd welke style het is ik weet het verschil nooit zo heel goed
wat vind je ervan en wat kan ik verbeteren
afterschoq ik vin het niet echt verkeerd gepitcht hoor

Lekkere kick idd, klinkt goed
Hieronder wat dingetjes->
Dat van die grondtoon hoorde ik ook, ook hoorde ik dat op 2:35 de synth wordt weggedrukt.

Je moet pitchen met de baseline maar dat moet je niet altijd te letterlijk nemen. In dit geval ga je elke toon af, je kan er ook voor kiezen om de laagste toon van het eerste deel te pakken en de laagste toon van het 2e deel; even kijken wat er klinkt.
Ik heb met revival x de melo ook een noot of 4 omhoog getransponeerd omdat anders de baseline ergens rond een D lag ofzo.
Brennan heart trekt zich daar niets van aan aangezien hij toch zo een zuigende bas eronder plant.
k, Thx.
http://www.speedyshare.com/339221208.html
Snipje van mij en een maat van me (Stormtrooper en Nebulizer, ik verkondig m'n naam dr maar ff duidelijk bij voordat hij WEER gejat wordt whaha)
Oja, bij deze file is cubase heel gaar gaan doen. Ik heb hem opgeslagen en nu laadtie m'n vst opeens niet meermaar nog wel alle MIDI data enz.. Iemand enig idee?

Je moet pitchen met de baseline maar dat moet je niet altijd te letterlijk nemen. In dit geval ga je elke toon af, je kan er ook voor kiezen om de laagste toon van het eerste deel te pakken en de laagste toon van het 2e deel; even kijken wat er klinkt.
Ik heb met revival x de melo ook een noot of 4 omhoog getransponeerd omdat anders de baseline ergens rond een D lag ofzo.
Brennan heart trekt zich daar niets van aan aangezien hij toch zo een zuigende bas eronder plant.

Inderdaad, heb ik met die melodie van Memento ook gedaan want anders kwam die baslijn veel te hoog te liggen.
Het enige nadeel was dat de die "viool" sample nu op de verkeerde toonhoogte begon maar dat heb ik weg weten te pitchen dus nu klinkt hij wel goed.
PS: Zou leuk zijn als dalijk iemand van dit forum de prijs binnen sleept.
Ik schat de kans heel klein aangezien er wel meer goede producertjes te vinden zijn, en er zullen er wel een aantal van meedoen ben ik bang.
Maar goed we doen allemaal ons best en we zullen zien.
Ik heb mijn middenstuk van Memento af, alleen nu moet ik de intro en outro nog.
Dit vind ik altijd het lastigst dus ik heb er even de tijd voor nodig ben ik bang.
Nou maar hopen dat het goed uitpakt![]()

PS: Zou leuk zijn als dalijk iemand van dit forum de prijs binnen sleept.
Ik schat de kans heel klein aangezien er wel meer goede producertjes te vinden zijn, en er zullen er wel een aantal van meedoen ben ik bang.
Maar goed we doen allemaal ons best en we zullen zien.
) van over héél de wereld doen mee.
Lotje trek en
.
Heb gisteren is wat gegoogled over die contest.
Ik kwam op globalhardstyle fzoiets. Reken maar dat er meer dan 10000 mensen dit meedoen. Al is het mss voor de lol.
Producers (hardstyle, logisch) van over héél de wereld doen mee.
![]()
Zit niet veel soeps tussen van hetgeen dat ik al hoorde maar toch...
Gaat hij ze allemaal luisteren???Lotje trek en
.
![]()