Varierende Hardstyle Bassdrum

uhm mischien geen muzikaal gehoor dan?:D

Gast , soms denkt gij echt da ge dé producer zijt hé.:gaap: Dat bent ge echt ni hoor:eureka:
Geen muzikaal gehoor??? Wtf heeft dat er mee te maken.:stupid
Ik vind em er op lijken , das al.

Gast , soms denkt gij echt da ge dé producer zijt hé.:gaap: Dat bent ge echt ni hoor:eureka:
Geen muzikaal gehoor??? Wtf heeft dat er mee te maken.:stupid
Ik vind em er op lijken , das al.

lol belg wat lul je nou?

praat gewoon nederlands of anders niet en wie ben jij?
Jouw mening is een mening niet belangrrijk either ;)

jerry1.gif

uhm mischien geen muzikaal gehoor dan?:D

Ja, hij lijkt er wel op :P Bij jou is 'ie iets feller en harder. (transient waarschijnlijk)

Maar dat boeit allemaal niet, als de kick maar lekker klinkt, en dat doet 'ie ;)

[EDIT]
Ik had de laatste pagina nog niet gelezen.

LOL :D

Ja, hij lijkt er wel op :P Bij jou is 'ie iets feller en harder. (transient waarschijnlijk)

Maar dat boeit allemaal niet, als de kick maar lekker klinkt, en dat doet 'ie ;)

[EDIT]
Ik had de laatste pagina nog niet gelezen.

LOL :D

thanks purn aan jou heb ik nog is wat:okdan:

Ik heb jullie tips ter harte genomen en wat met de punch gedaan, Aftersho-Q vond dat de punch iets harder mocht, RvH vond de punch die ik daarna gemaakt had niets (waar ik het overigens mee eens was).

Dus hier nog maar eens 1 met een nieuwe punch.

Attachments

• song_06_clean_kickedit9.mp3
    252,1 KB · Bekeken: 98
Ik heb jullie tips ter harte genomen en wat met de punch gedaan, Aftersho-Q vond dat de punch iets harder mocht, RvH vond de punch die ik daarna gemaakt had niets (waar ik het overigens mee eens was).

Dus hier nog maar eens 1 met een nieuwe punch.

goed nog iets meer bass zou goed van pas komen en laat hem knallen he.

staat zo zachies ( kan ook aan mij liggen :okdan: )

goed nog iets meer bass zou goed van pas komen en laat hem knallen he.

staat zo zachies ( kan ook aan mij liggen :okdan: )

Klopt, klopt. Blijf ik moeite mee hebben, ik krijg mijn sub maar niet hard, zonder dat het alles wegdrukt.
Als ik loop te kloten met mijn sub, krijg ik zoiets, hij staat harder, maar drukt veel weg.
Niets komt in het rode, overlappende frequenties zijn weggefilterd...

Attachments

• song_06_clean_kickedit9_bass2.mp3
    252,1 KB · Bekeken: 95
Nou, dit mag echt niet, ik liep per ongeluk aan de volume envelop te draaien in plaats van de pitch envelop en het probleem was verholpen. Ik had teveel release waardoor de basses elkaar gingen overlappen, daardoor was de attack ook uit de bass...

Net nieuwe sub gemaakt:

Attachments

• song_06_clean_kickedit9_bass3.mp3
    252,1 KB · Bekeken: 95
Net nieuwe sub gemaakt

:okdan: Klinkt goed! Ik vind wel dat er mss iets meer release op de sub mag , maar da ligt meer aan smaak denk ik. :D

Heb ook nog stukje gemaakt. Was gisteren met wat bezig tot men pc vastliep.:stupidAlles kwijt..:D Vandaag maar met wat anders begonnen.

Attachments

• Hardstyle Motherfuckers snippet.mp3
    2,6 MB · Bekeken: 114
:okdan: Klinkt goed! Ik vind wel dat er mss iets meer release op de sub mag , maar da ligt meer aan smaak denk ik. :D

Heb ook nog stukje gemaakt. Was gisteren met wat bezig tot men pc vastliep.:stupidAlles kwijt..:D Vandaag maar met wat anders begonnen.

klinkt goed :D beetje rommelig soms hier en daar netjes inelkaar gezet,:okdan: ik vind persoonlijk dat er wel wat mee bass in je kick mag en meer sustain als je snap wat ik bedoel :) verder leuk inelkaar gezet zoals ik al zei , en jammer van dat project die je ben kwijtgeraakt dat is K*t ik weet het ;{

AfterSho-Q hoe Plaats jij De steps oftwel het ritme van je kick, als ie '' struikelt '' , 149 -150 bpm zoals ik het hoor...

ik hoor het vanjou soms zo... 1/2 steps

ik doe het zo... 1/3 steps

Attachments

• kickroll1.2step.mp3
    56,5 KB · Bekeken: 103
  • kickroll1.3step.mp3
    45,8 KB · Bekeken: 94
AfterSho-Q hoe Plaats jij De steps oftwel het ritme van je kick, als ie '' struikelt '' , 149 -150 bpm zoals ik het hoor...

ik hoor het vanjou soms zo... 1/2 steps

ik doe het zo... 1/3 steps

Ja, ik plaats ze soms door elkaar , in dat snippetje staan ze soms op 1/2 & soms op 1/3. Ik moet eig nog kiezen wat het beste past want zo door elkaar vind ik ook beetje rommelig. Stoort het ritme ook een beetje.:P

Bij een lead hangt het er gwn vanaf hoe die gebouwd is.;)

klinkt goed :D

Thx:okdan:

Back