Varierende Hardstyle Bassdrum

Ja, ik plaats ze soms door elkaar , in dat snippetje staan ze soms op 1/2 & soms op 1/3. Ik moet eig nog kiezen wat het beste past want zo door elkaar vind ik ook beetje rommelig. Stoort het ritme ook een beetje.:P

probeer is alleen 1/3 dat klinkt wel vet :) en dat doen de meeste ook hoor ik...
:okdan:

Bij een lead hangt het er gwn vanaf hoe die gebouwd is.;)[/QUOTE]

Precies :) i prefer 1/3 dat klinkt gewoon zo lekker ook met een '' struikel '':okdan: good luck

Precies :) i prefer 1/3 dat klinkt gewoon zo lekker ook met een '' struikel '':okdan: good luck

Heb gisteren een lead gebouwd, het is toch 1/3 geworden.:D
Men edit's zijn wat aangepast in de intro , break moet nog klaargestoomd worden maar ben 1st ff opzoek naar vette bass.:P
Wat vinden jullie van men lead? Wou eens wat donkerder gaan en vind zelf dat het wel aardig gelukt is.8)
Let niet op synth , staat wat hard of is gwn te hard voor hardstyle.:D

Attachments

• Melody.mp3
    2,2 MB · Bekeken: 91
Heb gisteren een lead gebouwd, het is toch 1/3 geworden.:D
Men edit's zijn wat aangepast in de intro , break moet nog klaargestoomd worden maar ben 1st ff opzoek naar vette bass.:P
Wat vinden jullie van men lead? Wou eens wat donkerder gaan en vind zelf dat het wel aardig gelukt is.8)
Let niet op synth , staat wat hard of is gwn te hard voor hardstyle.:D

klinkt inderdaad een beetje Te distorded , ( je Lead ) lijkt op hardcore nix mis mee hoor maar past niet

De melodie bestaat nu uit hoge midden en lage tonen ? :P

nog ff wat aanpassingen en hij klinkt wel geinig:okdan:

ik ben weer bezig mensen... :D en dit keer met een leuk resultaat.
ik ben er namelijk door eigen rotzooierij achter gekomen hoe noisecontrollers een deel van hun screeches maakt.

en ik moet zeggen dat ik best dicht in de buurt zit denk ik.

vette melo trouwens afshoQ klinkt bruutjes!!

noisecontrollers nagemaakt in mijn eigen stijl en dit is een eigen gemaakte kick inclusief de screech :D

voor de liefhebbers heb ik 2 delen gemaakt :halleluja zodat je kunt horen wat je er allemaal mee kan! :D

PREVIEW!:okdan: Bekijk bijlage finalizer_noisecontrollerstyleprev.mp3

ben benieuwd naar jullie comment mannen. wat denken jullie ervan?

vette melo trouwens afshoQ klinkt bruutjes!!

Thx.:D En kanuzo , wat bedoel je met hoog midden en lagen tonen? Of die er in zitten?:D

noisecontrollers nagemaakt in mijn eigen stijl en dit is een eigen gemaakte kick inclusief de screech :D

voor de liefhebbers heb ik 2 delen gemaakt :halleluja zodat je kunt horen wat je er allemaal mee kan! :D

Klinkt wel vet die screech!:okdan: De kick doet me denken aan cocaine motherfuckers van Duro.:D

Staat alleen beetje te traag naar men zin , heb het liever wat sneller.8) En met die screech zou het volgens mij wel beter klinken ook dan.;)

[/QUOTE] kanuzo , wat bedoel je met hoog midden en lagen tonen? Of die er in zitten?:D[/QUOTE]

Attachments

• 1.3step.png
    1.3step.png
    37 KB · Bekeken: 91
Dis trouwes een stukkie van mijn Nieuwe nummer die nog moet komen...

Attachments

• TheQube - Gainer.mp3
    1,1 MB · Bekeken: 106
ja als jij me nou eens verteld hoe je dat doet :P dan kan ik ook aan de gang haha ;)

nee maar klinkt goed man ga zo door he :okdan:

Ik vind de kicks wel leuk, maar het totaalpakketje klinkt slecht.
Kicks zijn veel te zacht, of je synth is te hard. Vind ik trouwens bij beide tracks.
De Grainer en de Fases tracks.
Misschien zou je die synth wat zachter kunnen doen, en je velocity van je kick mag wel iets harder naar mijn idee.
Misschien heb je er iets aan

Dis trouwes een stukkie van mijn Nieuwe nummer die nog moet komen...

Klinkt goed , vind alleen dat je melo aan het einde beetje raar eindigt maar dat is mijn mening.:D

Mijne is ondertussen bijna klaar. Voor 2 daagjes werk vind k em wel goed. Afmixen moet nog deftig gebeuren. Wat fx'jes ga ik er ook nog bij doen kwestie van opvulling , maar das nimr voor vandaag.:P

Attachments

• Take 2.mp3
    8 MB · Bekeken: 103
Klinkt goed , vind alleen dat je melo aan het einde beetje raar eindigt maar dat is mijn mening.:D

Mijne is ondertussen bijna klaar. Voor 2 daagjes werk vind k em wel goed. Afmixen moet nog deftig gebeuren. Wat fx'jes ga ik er ook nog bij doen kwestie van opvulling , maar das nimr voor vandaag.:P

klinkt leuk maar vind dat gestotter niet zo van de vocal

twee dagies.... prima:okdan:

Ik vind de kicks wel leuk, maar het totaalpakketje klinkt slecht.
Kicks zijn veel te zacht, of je synth is te hard. Vind ik trouwens bij beide tracks.
De Grainer en de Fases tracks.
Misschien zou je die synth wat zachter kunnen doen, en je velocity van je kick mag wel iets harder naar mijn idee.
Misschien heb je er iets aan

thanks for the tips ;)

klinkt leuk maar vind dat gestotter niet zo van de vocal

twee dagies.... prima:okdan:

Hehe thx!:P Ja, die stutter...Vind het wel vet , maar ga em wat minder gebruiken. Word wat 1tonig nu k em zo een paar keer gehoord heb.:D

Ik ben nog niet klaar met deze track...:duivels:

waar uit jou kick is opgebouwd he ;)

met welke vst's je dat maakt

welke fx, distortion enzo

je kraak...... ja gewoon je kick :D

http://www.globalhardstyle.com/forum/viewforum.php?f=86

Jij kan mss daar beter is kijkje nemen als je aan de uitleg in dit topic niks hebt.:D Allemaal tutorials voor FL.:okdan:

Heb daar eens wat rondgekeken , heb uiteindelijk een topic gevonden over die contest van brennan heart. Als ik zo hoor wat sommige maken , is het niet veel soeps wat die kerel gaat binnenkrijgen.:D Er zitte wel goeie bij , maar véél slechte.:P

Back