klinkt allemaal nice guys!
ik ben wer bezig geweest... ik moet zeggen dat ik er helemaal niks meer van snap... een kick zonder melodie klinkt perfect kwa distortion en dan komt er een screech in en de hele zooi stort in... ik wil gewoon net een soort kick als in Proppy en Heady - Summer of hardstyle..
dat laatste stuk DIE KICK, is ZO gruwelijk rauw en kicken!

dikke adrenaline kick krijg je daar van.
luister zelf maar, wat denken jullie?
ik snap idd niet hoe KANUZO die kick zo onwijs rauw krijgt en die punch.
ik wil gewoon echt een oldskool kick maken die rauw is.
niet met die bass maar gewoon een kick die gewoon een punch en daarna meteen de knal krijgt zonder dat hydra staartje zegmaar.
wat ik ook doe ik krijg altijd een stom staartje eraan
ik hoor het graag, en kanuzo... kan je me een beetje in de richting helpen?
thanks alot buddy!
EDIT: die kick klinkt ook ineens niet meer helder sinds dat de screech erop zit trouwens valt me net pas op... de kick klinkt heel dofjes!
maar ik zit weer met een staart en dat is niet de bedoeling... gewoon PUNCH+kick in 1 kopje zegmaar helemaal compressed in 1 kick zonder staart...
proppy en heady - the summer of hardstyle heeft dat ook bij het laatste stuk. echt geniaal bruut klinkt dat! weet niet wat ze in logic voor een plugins stoppen maar... al die hardstyle nummers van
headhunterz, prophet, wildstylez, klinken allemaal bruut... en dat zijn allemaal logic users... volgens mij zit daar een bepaalde compressie in waar je alles mee kan!
heb namelijk ooit een DJ gezien ook op youtube die werkte met logic en die had een compressor in Logic studio bij het producen en toen zoomde hij in op het scherm en je hoorde de staart van de kick... hij haalt 1 balkje omhoog met de muis weg was de staart en alles wat gewoon 1 kick.
daar snap ik dus niks van... iedereen werkt met cubase, of FL, Ableton...
ik hoor het graag guys! sorry voor de preek trouwens!