Varierende Hardstyle Bassdrum

Rompler... wow.

Jij kan oordelen over wat ik wel of niet 'flink afschrijf', op basis van mijn uitlatingen over 2 softsynths... again, wow.

Ik geef "totaal geen argumenten" waarom die studios die gear hebben staan?

LMFAO!

Niet alleen spreekt dat voor zich, maar met enige onderzoek kom je er zelf ook wel uit hoor.

En, jouw "groep" .. hey top!

Nee, dat verklaart alles, maar goed software-boy, ben je uitgeraasd nu?

Je zult dan nog aardig verrast worden hoeveel "Prof" hs artiesten er nog junglist/hydra gebruiken voor hun kicks. ;)
Trouwens niet alleen kicks, ik weet van van NC dat ze bijvoorbeeld Hydra gebruikt hebben voor tracks als Shreek.(de beruchte sound)

is dat zo? deze sound krijg ik ook uit mn Virus TI...dus dat hoeft niet perse hydra te zijn. Hoe weet je trouwens zo zeker dat NC de kicks met een Virus maken btw?

is dat zo? deze sound krijg ik ook uit mn Virus TI...dus dat hoeft niet perse hydra te zijn. Hoe weet je trouwens zo zeker dat NC de kicks met een Virus maken btw?
Bas heeft het zelf nog aangegeven op GHF(global hardstyle forum). ;)
Dat van die kicks is voor mij ook een groot mysterie, maar daar kan avalon vast geen antwoord op geven helaas. :(

Nee, dat verklaart alles, maar goed software-boy, ben je uitgeraasd nu?
Ja hoor hardware-boy.. :doei:
Ik weet voldoende.

Bas heeft het zelf nog aangegeven op GHF(global hardstyle forum). ;)
Dat van die kicks is voor mij ook een groot mysterie, maar daar kan avalon vast geen antwoord op geven helaas. :(

Ja hoor hardware-boy.. :doei:
Ik weet voldoende.

Goed zo jochie, kan iedereen weer z'n ding doen hier :okdan:

Bla bla bla.. software, hardware dit dat wat een bullshit allemaal..

Kom op met die kicks

(trouwens, heb hier een virus staan maar nog nooit een serieuse kick uit gehaald) :D

haha echt niet, ik gebruik hem wel altijd eigenlijk :D maar dan voor screetches, leads etc.

kicks haal ik uit (je raadt het al) hydra !

nee, jij mag niet bieden. jij was anti-hardware...;)

:W

Hehe achja, als de eigenaren van een virus ook kicks uit dat blikken hydra geval halen is het inderdaad niet de moeite waard. :P

Iemand nog wat nieuwe kicks? :)

:D lol

work in progress, na het weekend komt een nieuwe kick denk ik..

Back