@druiloor #(zeer) kritisch mode ON# :klinkt best ok maar ik word er niet echt warm van (niet mijn style). Technisch klinkt het behoorlijk, maar voor de rest vind ik het "zo zo". Niet pakkend en weinig origineel. Tegenover vorige tracks zie ik weinig nieuws (kort door de bocht: dus weinig vooruitgang). No offense maar probeer eens wat nieuws (zal de leercurve door het dak heen schieten). Overigens ben je nog steeds een van de beste jongetjes uit de klas en ik bedoel dit dus ook motiverend, niet denigrerend. #(zeer) kritisch mode OFF#
@kanuzo: defense, defense

lijkt mij dus logisch om 1. de maximizer eraf te halen (wanneer je niet weethoe je ermee om moet gaan) 2. met mate deze te gebruiken (wanneer je enigszins begrijp welk middel, welk doel dient)
ik neem btw aan dat je afmixen bedoelt ipv masteren. Daarmee bereik je namelijk al een hoop. Wat Huisman al zegt: het lijkt me zeer IRRI als mijn synth, of wat dan ook eigenlijk, wordt weggedrukt. Nog belangrijker is dat het niet je werkelijke mix weergeeft.
Simpele oplossing: vraag je maar of mensen hun boxen even wat harder zetten..
Inhoudelijk over je stukje wat nog niet is gezegd: je synth is schel, futloos en dun. Je kick heeft weinig bass, teveel distortion (of mid/hoog) maw hij knalt niet.
Dit waren mijn (zeer) kritische noten. Mocht je nou denken: "@#$@#$@#$@, lul" en wil de ramen van mijn auto ingooien.......... Jammer joh, ik heb geen auto meer.
Welterusten