Was een beetje aan het spelen met me VIRUS TI
Het klinkt een beetje als toneshifterz, hoewel de kick![]()
Heerlijke kick lekker scherp.
Komt toch niet in zijn geheel uit de virus Ti neem ik aan ?????
ook de sample leuk bedacht
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Was een beetje aan het spelen met me VIRUS TI
Het klinkt een beetje als toneshifterz, hoewel de kick![]()
Ik heb ook weer eens wat gemaakt.
Niet pitchbare hardstyle kicks gaat me nu goed af dus daarom een echte pitchkick dit keer
Ben er best tevreden over maar kan waarschijnlijk altijd beter.
En aangezien we hier zijn om mekaar te helpen zal ik ff vertellen hoe ie opgebouwd is
Basis is elke keer dezelfde sinewave met pitch envelope uit de predator.
- sub: bp filter>>amp simulator>> eq>>eq>>waves rbass>>compressor
- punch: lp filter>>amp simulator>> eq>>eq>>camelphat>>compressor
- extra punch: sample van dezelfde punch>>eq met veel lowpass>>compressor
- kraak/distortion: lp filter>>eq>>eq>>ohmicide>>camelphat>>lp filter>>compressor
Alles naar 1 groepskanaal en daar nog een keer eq>>ohmicide>>klein beetje filterdistortion>>compressor
Oja melodie is ff gejat van bring the funk

@ JRD
Klinkt niet slecht lekker kickje ook, maar rond het laag mist de kick nog wat bass.
Voor de rest erg netjes![]()

beetje offtopic maar wie kent er een goeie reverb plugin?
ik heb er al vele geprobeerd demo,s en freeware maar ik krijg alleen blikkere verbs
wie kan mij helpen?
thanks
Lexicon PCM Native Reverb Plug-In Bundle
Relab LX480
Solid State Logic X-verb

Dan heb ik ook even een off topic vraagje.
Hebben jullie tips voor een goeie reversed bass? Loop er nu al een tijdje mee te klooien maar hét reverse geluid zoals bijvoorbeeld (oude) italiaanse tracks of second identity wil me bij lange na nog niet lukken. Ik snap dat dat natuurlijk professionele producers zijn die weten hoe de vork in de steel zit, maar ik kom niet eens in de buurt.
Dan bedoel ik, wat voor filter instellingen (adsr oa), volume adsr wat voor soort filter etc.
Je hoeft echt niet gelijk je hele trukendoos aan mij te vertellen maar wat tips om me op weg te helpen zou ik heel blij mee zijn![]()

THNXDeze gast legt het opzich wel goed uit ,
YouTube - How To Make A Hardstyle Track - part1 - FL Studio Hardstyle Tutorial By Yhimself
Ik zie dus gelijk al wat ik altijd fout heb gedaan 
Dan heb ik ook even een off topic vraagje.
Hebben jullie tips voor een goeie reversed bass? Loop er nu al een tijdje mee te klooien maar hét reverse geluid zoals bijvoorbeeld (oude) italiaanse tracks of second identity wil me bij lange na nog niet lukken. Ik snap dat dat natuurlijk professionele producers zijn die weten hoe de vork in de steel zit, maar ik kom niet eens in de buurt.
Dan bedoel ik, wat voor filter instellingen (adsr oa), volume adsr wat voor soort filter etc.
Je hoeft echt niet gelijk je hele trukendoos aan mij te vertellen maar wat tips om me op weg te helpen zou ik heel blij mee zijn![]()

Ja die kick moest ik ook nog eq'en e.d. Was even tijdelijk om het effect te proberen@BaSiq , volgens mij is je bass al aardig goed alleen de punch zou ik veranderen.

Ja die kick moest ik ook nog eq'en e.d. Was even tijdelijk om het effect te proberen
Hij gaat verder uitgewerkt worden, heb inmiddels leuke vocals gevonden van nikita![]()