Varierende Hardstyle Bassdrum

Kreeg gisteren van Nick Verspaget de peptalk om alsmaar door te blijven gaan, dan zou het helemaal goed komen... :P
Dus, vanmiddag maar weer eens liggen sleutelen aan mijn kick....

Attachments

• TheSoundICreated01.mp3
    2 MB · Bekeken: 78
Ok dan :P

En bedoel je die gratis vocals op haar nieuwe website ? Want die zijn idd wel leuk :)

Jup, die vocal packs van haar facebook:)

@nessPJ: ik mis nog een goeie punch, dit is heel veel sub en distortion maar weinig 'echte' kick.

ik ben ook weer druk bezig geweest met een nieuwe track.
hij is nog niet af. ik wil alvast weten wat julie van de preview vinden.:D

thnxx

Attachments

• kick 76 intro & climax preview edit 10.mp3
    5,9 MB · Bekeken: 73
@gele raket: Vind je kick vrij hard in de mix staan, zeker in de intro drukt ie bijna alles weg. Verder vind ik je lead erg mager, mag van mij een heel stuk dikker.
Mis ook een beetje 'feeling' als je begrijpt wat ik bedoel. :P Klinkt nu allemaal vrij standaard en teveel pattern achtig.
Succes!

thnxx

Ik geef je nog een halfjaar en dan komt er een release...echt.
Lead nog wat dikker, hier en daar een vocal sample en op sturen.

succes verder

ok ok bedankt voor de feedback mensen!!:okdan::D

ik heb alles even zachter gezet, en ik ga nu aan de lead werken. die was nog maar 1 layer even voor het idee.

@YR , het klinkt idd dun maar je sounds klinken wel lekker!
Maak ze nog wat dikker wat al gezegt was , en dan zal het echt heel goed klinken :)
Gj.

Het enige waar die gasten misschien een 909 voor gebruiken zijn de punches/tocks de tails/bassounds komen ook gewoon uit een synth (of plug-in).

Zou best kunnen. Maar niemand weet zeker of hij een 909 gebruikt :P blijven altijd geruchten. 909 is wel echt de bom :halleluja.

Ja maar ik weet zelf nooit hoe je er een hardstyle kick mee maakt :dubbel:
Word meteen een hardcore achtige kick :(

Ligt puur aan hoe je hem EQ'ed en welke distortie je toepast.
klopt:)

Het stukje hier onder zit ook een deel 909 (sample van een drumazon weliswaar) in de kick.

Met reverse bass :D

Attachments

• music for a lifetime try 3-01.mp3
    4,9 MB · Bekeken: 76
@ BaSiQ,

Het geheel klinkt wel lekker alleen de reverse en de screetch klinken iets te schoon, misschien wat meer experimenteren met EQ en effecten maar voor de rest lekker:P

Ik heb geprobeert een Frontliner sound te hebben en ik denk dat dat aardig gelukt is. Synth is 2 layers Genesis en de bass is 3 layers microtonic met een dozijn effecten...

https://www.synthforum.nl/forums/attachment.php?attachmentid=69729&stc=1&d=1305112190

Attachments

• kicktest.mp3
    503,1 KB · Bekeken: 69

thnxx
Bohhhh.. Die kick is lekker!! Niks meer aan doen! Over de lead kan ik nu ook wel wat zeggen, maar dat is al genoeg gedaan! Laat die volledige track maar komen! :D
@ BaSiQ,

Het geheel klinkt wel lekker alleen de reverse en de screetch klinken iets te schoon, misschien wat meer experimenteren met EQ en effecten maar voor de rest lekker:P

Ik heb geprobeert een Frontliner sound te hebben en ik denk dat dat aardig gelukt is. Synth is 2 layers Genesis en de bass is 3 layers microtonic met een dozijn effecten...

https://www.synthforum.nl/forums/attachment.php?attachmentid=69729&stc=1&d=1305112190
Basis van de kick klinkt vrij goed, in mijn oren. Maar hij is wel heel dof, heb ik het idee

Van mijn kant ook weer een (korte) snippet. Basis van de kick zit volgens mij wel goed (misschien een betere punch?), maar er mist iets. Ik weet alleen niet wat, en ik hoop dat jullie mij daarvoor de goede richting in kunnen sturen.

Attachments

• Snippet.mp3
    2 MB · Bekeken: 80
Klein stukje, melo is Bioweapon - Eternal Vision, Lead is bagger, haha 8~

Attachments

• EV1baszco.mp3
    1.002,1 KB · Bekeken: 80
Aangepast van mijn vorige kick. Dank aan zwoeleman voor de lead ;)

Attachments

• Ik Heb een dikke P_3.mp3
    502,1 KB · Bekeken: 66
Back