Varierende Hardstyle Bassdrum

@ Baszco

Het begint al te komen ! als ik jou was zou ik alleen je punch eventjes wat beter eq'en rond de mid want hij zit nu een beetje vast op de achtergrond en hij mist nog de kracht.

---

Heb beetje zitten kloten en heb er ffkes een kickie ondergepleurd ;D

Attachments

• Loops & Things.mp3
    982,7 KB · Bekeken: 67
@ Baszco

Het begint al te komen ! als ik jou was zou ik alleen je punch eventjes wat beter eq'en rond de mid want hij zit nu een beetje vast op de achtergrond en hij mist nog de kracht.

---

Godsamme wat een lekkere kick! Ik zou gewoon niet weten wat ik hier nog op aan moet merken..

@ Baszco

---

Ik neem aan dat je versie 2 van de kick bedoelt ;)

--------------------

Die kick van jou klinkt heerlijk ;) Weinig meer aan veranderen ;)

@TheBassPounderz, Klinkt pro zeg :okdan:

Gj :mega:

Post zelf ook maar weer is iets :P
Geheel klinkt nog een beetje druk/rommelig

Attachments

• kickweekend.mp3
    1 MB · Bekeken: 71
@TBP Lekker man, echt goed! beetje eqen zodat het kleine 'klak'geluidje dat er in zit als hij hoger pitcht deruit is en dan is hij perfect.

-----------

Ik heb ondertussen even een poging gedaan voor een reversed kick
Commentaar is welkom! :engel:

Screech, etc is ff snel voor opvulling

Attachments

• reversed005.mp3
    1,2 MB · Bekeken: 65
@basiq de reverse klinkt wel goed, alleen de tok is niet helemaal mijn smaak en staat naar mijn mening ook iets te hard

@zwoeleman: bedoel je de tok bij de reverse, of die van de 2e mid? Inmiddels is de track af en gemixt btw. Zal hem een deze dagen even helemaal posten.

Over jou stukje, kick mag er naar mijn smaak :P nog wel wat meer uitkomen, misschien punch ietsje harder zetten?
Reverse vind ik opzich lekker, doet een beetje second identity achtig aan. Ik hou alleen niet zo van die chorus (hoor ik goed toch?) over de bass, maakt het iets te blikkerig.

ik heb geen chorus over de bass gedaan alleen veel eqs en kamelenvet, maar ik snap ook niet echt wat je bedoelt. Verder heb ik inderdaad de punch iets harder gezet.

Ik bedoel jou 1e reverse zegmaar, daar de tok van, die vind ik niet lekker klinken maar dat is smaak haha, dus daar hoef je helemaal niks aan te doen! ;)

@zwoeleman: Ik hoor zeg maar een soort chorus achtig effect in je reverse wat ik gewoon niet zo mooie vind, that's all.8~ Misschien wel de resonantie van je camelenfilter.

Ben zelf bezig geweest met een oud idee waar ik ooit aan begonnen ben maar nooit heb afgemaakt dus. Vond het thema wel vet dus bij deze:

Attachments

• mindcontrol nw 1.mp3
    4,8 MB · Bekeken: 69
Ik had nog beloofd een studio-indicatie te doen, dus bij deze voor de geïnteresseerden onder ons:

Audio:
1x TEAC Stereo Spectrum Equalizer
1x Tweakalizer FX Processor
1x VMX 1000 Pro
1x Akai Integrated Amplifier (Studio Monitoring)
1x Behringer Composer Pro-XL

Headphones:
1x Senheiser HD280 Pro (Producing)
2x Senheiser HD202 (Editing / Vocal Singer)

PC's:
1x Dual Core 3,8Ghz 8gb (Edit)
1x Quad Core 3,4Ghz 12gb (Producing)

Screens:
2x HP Wide 22" (Edit PC)
3x Belinea Wide 21" (Producing PC)

Soundcards:
1x Creative Labs Audigy 2 Pro (Edit PC)
1x Behringer U-Control (Edit PC)
1x Native Konnekt Desktop 6 (Producing PC)

Disk Drives:
1x Solid State SATA² (Windows 7) (Producing PC)
2x External USB 500GB Samples Disk (Producing PC)
1x External USB 20GB Extended Virtual Memory (Producing PC)
2x Sata² 500GB (Edit PC)
1x 80GB Sata² Windows 7 (Edit PC)

Microphones:
1x Se Electronics SE2200A
1x Bogey Hand Microphone

Pre-Amp:
1x Phonic AM120

Midi Controller:
1x Behringer UMX61

Hardware Synth:
1x Access Virus TI2

NAS Data Server:
1x LG N2B1 Capacity > 2x 2TB in Raid 0

Other:
1x 3Com Gigabit Switch
1x Cisco Router
1x Icidu 300N
1x Cisco Modem
1x Akai Smart LCD-TV Screen

Upcoming Summer 2011:
1x Waldorf Blofeld
1x Novation Supernova
1x Roland JP8080 (2e Hands)
of een Roland V-Synth XT

Laatst gewijzigd:
ik heb nog gewerkt aan een track.
en al julie feedback meegenomen.

dit is het resultaat (Music is my life (preview) - Outsider)

laat maar horen wat julie er van vinden:D

Attachments

• Music is my life (preview) Outsider.mp3
    5,5 MB · Bekeken: 82
@yellowrocket je bass en punch zijn erg lekker. vind alleen je lead alleen niet zo vind hem wat dunnetjes: ). maar is ook smaak.

@BasiQ leek idee vette vocal. vind alleen je lead een beetje chaotisch : )

@zwoele. lekker veel bass. nette reverse. Ook die filter erop is leuk.

@BP . leuke remake krijg alweer zin de festivals ; )

Jo. Tijdje druk gehad met andere dingen. Ook weer wat gemaakt vandaag keer wat intro's om te oefenen omdat ik daar nogal hard in faal. Kheb vaak dat kick in intros beetje kaal klinkt.

Iemand nog wat tips @ me kick zijn welkom.

Attachments

• test-zonderizotope.mp3
    840,9 KB · Bekeken: 73
@Yellow,

Klinkt goed, tok staat naar mijn menig iets te zacht. Verder klink hij lekker :)

@rockzorr,

De screech staat iets te hard. De kick klinkt zoals je zelf al zei een beetje leeg,tail mag wel wat scherper.

@Rockzorr, danku, je screech staat inderdaad te hard. Ook zou je een keer een flinke attack op de sub moeten proberen en dan ook de sub net wat harder, t maakt het misschien een stuk voller.

@YellowRocket, Klinkt echt netjes, lead mag inderdaad dikker.

@basiq, lead is echt heel chaotisch, daar hou ik echt niet van, ook de bass dubbelt een beetje, probeer daar wat aan te doen dmv eqs op de andere delen van de kick.

-----

Ook ik heb weer aan mn kick gesleuteld, commentaar is zoals altijd welkom!

Attachments

• reversed007.mp3
    880,5 KB · Bekeken: 77
Oke, ik zal die lead ff veranderen dan:) Het idee was om een beetje fusion/zany achtig iets te maken, klein beetje geïnspireerd door goulish delight.

@rockzorr: mis no wat felheid in je kick, dat verbeterd denk ik wel, zoals gezegd, als je de tail wat meer op de voorgrond zet.

@zwoeleman: Vind dit een stuk beter! uitwerken die hap. Hoewel ik als het op een feest niet zo fijn zou vinden om om de 4 maten een maat fx kicks te horen. :P

hey ppls
Ben beetje nieuw op dit forum en net serieus begonnen met produceren en zoals elke beginner betaamd ook ff een snippit van mij en natuurlijk zijn comments welkom

P.S Dit is eerste kick die ik ooit gemaakt heb dus be kind ;)

Attachments

• 18-05.mp3
    376,1 KB · Bekeken: 77
Back