Varierende Hardstyle Bassdrum

Klinkt op zich wel goed, die tail blijft wel echt mooi van klank. Alleen pitched je punch mee of je knipt hem te kort. Punch steekt nu ook iets te veel eruit, wordt een beetje tjoep-erig maar op zich helemaal niet verkeerd als hij een beetje gedefinieerd is.

Blijf het een lekker kickje vinden!

Laat maar weten als je hulp nodig hebt met pitchen.

... beetje inspiratie loos laatste tijd hahaha

En je was zo lekker bezig in dat "creatief met samples" topic.

@JRD

klinkt dope, zou miss soort van "glide" effect toepassen op je kick als je snapt wat ik bedoel.? Hij reageert te direct van hoog naar laag en andersom.

En wat Phye zegt over de punch ben ik niet mee eens, vind het wel lekker zo :D Sorry Phye !

Klinkt erg strak, goed in de toon. Technisch prima!

Blijf erbij dat in deze mix, met deze synth, ik heel erg op de punch gefocussed blijf. Mag dus van mij een paar dB af. Maar eigenlijk.... liever terug naar je oude mix! Dit is geen kick voor zo'n triplet, saw-synth melo.... Ik vond hem in je oude snip echt rauw/duister klinken. Ik ben fan!. Kwam de kick dus veel beter tot zijn recht.

Goed ik had je zelf gevraagd hem eens te pitchen en dat doet je goed en ook de kick sound blijft goed overeind maar hoor hem echter liever in het duister, zeg maar.

Laatst gewijzigd:
Klinkt erg strak, goed in de toon. Technisch prima!

Blijf erbij dat in deze mix, met deze synth, ik heel erg op de punch gefocussed blijf. Mag dus van mij een paar dB af. Maar eigenlijk.... liever terug naar je oude mix! Dit is geen kick voor zo'n triplet, saw-synth melo.... Ik vond hem in je oude snip echt rauw/duister klinken. Ik ben fan!. Kwam de kick dus veel beter tot zijn recht.

Goed ik had je zelf gevraagd hem eens te pitchen en dat doet je goed en ook de kick sound blijft goed overeind maar hoor hem echter liever in het duister, zeg maar.

Totaal met je eens met dat triplet geouwehoer ik ben zelf ook meer van duistere melodie's, sounds, kicks, dus.
Weet nu tenminste wel hoe ik hem goed pitch dat is belangrijkst voor me.
De volgende kicks die ik probeer te maken houden wel deze sound want heb wel een eigen kick vind ik zelf kwa tail enz.

en bedankt me eerste fan :D haha :mega:

ieder geval goeie feedback :D

grtzz

JRD klinkt lekker hoor. Screech misschien nog wat naar voren. De vocal vind ik niet mooi.

FF Update Sound was nog niet helemaal lekker bij die andere :D
Ah, die "hoah.. hoah.. hoah" sound/sample wil ik oooook! :(
Tips? :)

Overigens klinkt die snippet wel vet! Persoonlijk vind ik de punch iets te hard, maar dat is een kwestie van smaak. Keep up the good work!

Lekker zomers druiloor! Erg compleet.

Kick ligt erg mooi in de mix. De robot fx op die vocal voelt een beetje geforceerd maar kan daardoor ook wel heel gimmicky en herkenbaar worden.

Ook je Wasted Penguinz lead ;) toch erg fijn onderdeel.

---

Even algemeen zijn er toch een aantal van jullie inmiddels op een niveau waarvan ik best mijn support een beetje wil uiten. Dus als de tracks naar jullie mening klaar zijn. Wil ik best een soundcloud commentje. like-je of duimpje op youtube toeveoegen.

Zelf zou ik dat natuurlijk ook leuk vinden maar dan moet dat A] wel verdient zijn en B] de track ook af zijn.

Dus Deniax, JRD en Druiloor laat maar weten waar jullie de volledige tracks hebben staan

Maar daar kunnen we misschien een ander topic voor maken. Met mooi afgezaagde titel 'toon je liefde voor de hardere stijlen'. Alleen tracks posten geen comments. Zorg dan echt dat het zo goed als af is. Dat zodat je niet al je hits, plays, feedback kwijt raakt op een track omdat je toch denkt er nog iets aan te versleutelen. Zou leuk zijn als het ook tracks zijn waarvan de kick bijvoorbeeld hier al eens de revu heeft gepasseerd of de melodie in het leads topic o.i.d.

Hi guys,

Eerste volledige track:
http://soundcloud.com/deniax-music/deniax-black

@deniax daar heb ik maar 1 ding op te zeggen: Facking bruut man. Lekker rauw. Bass is heerlijk, de hele track is compleet en vette fxtjes tussendoor. Niks meer aan doen!

Back