Varierende Hardstyle Bassdrum

Een mening vraag je dan ook niet aan iemand die niks van die style kent.
Dat spreekt voor zich. :)

Voor veel mensen is hardstyle gwn een kick met een happy riedeltje op.
Mensen die er iets van kennen weten natuurlijk wel beter.

Zo , deze discussie leid nergens naar. :)

Ontopic:

Waar blijven die rauwe kicks? :D

Een mening vraag je dan ook niet aan iemand die niks van die style kent.
Dat spreekt voor zich. :)

Voor veel mensen is hardstyle gwn een kick met een happy riedeltje op.
Mensen die er iets van kennen weten natuurlijk wel beter.

Zo , deze discussie leid nergens naar. :)

Ontopic:

Waar blijven die rauwe kicks? :D

Ja hij houdt er nie zo van maar hij weet wel waar hij het over heeft aangezien hij al een hele tijd meedraait in dat wereldtje en meerdere labels heeft en gehad, produceeert, studio etc. dusja ik heb het nie aan zomaar iemand laten horen..
Edm is Edm welke stijl maakt niet uit, het tis edmuziek.. Zolang het vanuit je gevoel komt en je er niks van verwacht dan dat jij het mooi vindt maakt het niet uit, als andere het dan mooi vinden is mooi meegenomen.. Hoe lager de verwachtingen, des te beter het wordt...

Maargoed dat begrijpen de mensen tegenwoordig nie, ze denken alleen aan fame en geld..:halleluja

Ontopic:

Gas met die zooi!

Ja maar de wasted pinguin zijn er weg gegaan..

Maja,
Een maat van mij heeft een oldskool label en dov is een maat van hem..
Enne hij heeft gezegd dat wij als onze eerste volledige track(s) af zijn dov ze gaat beluisteren en wie weet komt daar nog iets uit voort...
Ik had de preview aan die maat van mij laten horen en die zei iig dat ik nie onzeker hoeft te zijn, want hij vond ut goed en hij houdt geeneens van hardstyle dus dat zegt wel iets..
Nie dat ik ga hopen ofzo maja nee heb je ja kun je krijgen zeg men altijd...

Ja ze zullen ook wel regels hebben bij Scantraxx waar niet iedereen even blij mee is, maar dat de WP weg zijn bij Scantraxx vind ik helemaal niet erg.

In het begin waren de tracks leuk.. maar na een tijdje werd het gewoon kut.
De kwaliteit van hun tracks waren niet altijd even goed en ze vergaten altijd een punch aan hun kick toe te voegen :D
En als je 1 uur lang naar hun tracks luisterd op een feest denk je dat het één plaat is.. alles lijkt op elkaar.

En over jou:

Als je een kans hebt om bij Scantraxx te komen zou ik het meteen doen..
Maar je moet wel tegen kritiek kunnen enzo, en ik vind op dit moment jou preview (die je het laatst hebt gepost) nog niet de kwaliteit hebben om het ook echt uit te brengen.
En dan kun je hem wel laten masteren, maar met masteren hebben ze niet een of andere machine die een matige track in een track verandert waar niks op aan te merken valt.

Ja maar de wasted pinguin zijn er weg gegaan..

Maja,
Een maat van mij heeft een oldskool label en dov is een maat van hem..
Enne hij heeft gezegd dat wij als onze eerste volledige track(s) af zijn dov ze gaat beluisteren en wie weet komt daar nog iets uit voort...
Ik had de preview aan die maat van mij laten horen en die zei iig dat ik nie onzeker hoeft te zijn, want hij vond ut goed en hij houdt geeneens van hardstyle dus dat zegt wel iets..
Nie dat ik ga hopen ofzo maja nee heb je ja kun je krijgen zeg men altijd...

(Ik wil nie vervelend over komen ofzo hoor of weet ik wa :P)
Maar...

Da wouk gewoon ff delen en drm vroeg ik ook wa gullie van scantraxx vinden?
Sorry dat ik het zeg, en ik wil je zeker niet beledigen.. Maar als Scantraxx jou op het label willen hebben door een track die vergelijkbaar is met de snippet die je postte, dan vreet ik m`n schoen op.
Het is niet slecht, maar vergelijk het eens met een track van Wildstylez of de Wasted Penguinz, om even in de (ex) Scantraxx stal te blijven. Jouw productie(s) komen bij lange na niet in de buurt van de kwaliteit. Blijf vooral doen waar je mee bezig bent, want het klinkt al een stuk beter dan je vorige snippets, maar laat het hele professionele wereldje even uit je hoofd.

Pitch black

No offence maar jij weet zoveel van dingen af (Ahum)
dat dit en dat niet goed is aan tracks zus en zo niet goed is
en nou kom je met zon verhaal aanzetten van scantraxx
aub post even een heletijd niks meer ofzo en ga lekker muziek maken
en kom terug als je echt met een vol verstand kunt vertellen waar je het over hebt

sorry maar ik irriteer me gewoon aan mensen die alles beter weten en zelf nog nog geen
fatsoenlijk snippetje kunnen maken

amen @ JRD :halleluja

Hij snapt het echt niet he.. :D
Pitch Black, dude... Bewijs je dan eens tegenover de rest dat je iets deftigs kan maken.
Proof us wrong. :)

No shit, het gaat helemaal nie over die snippet dat is gewoon een probeersel die in de kinderschoenen staat als ge dah nie snapt dan bende echt nie snugger, dit is toch een draad om probeersels te posten...

Nou laten we het zo stellen,

Als je niet eens een normale snippet kan maken van 20 sec, dan helemaal geen track.

En ik heb buiten dat stukje nog wat meer van je geluisterd.. en ik denk dat jij maar eerst aan de basis van producen moet denken ipv aan een label :D

Ow en iets met niet tegen feedback kunnen... :doei:

Welk stukje? Die lead + kick? Nee hoor die clipt helemaal nie, waarschijnlijk mist dat nog wa hoog ofzo..:P ik heb die geexporteerd naar wav, genormalized en toen omgezet naar mp3 ofzoiets :P
Ik post hier ook geen hq..:P

Maar een preview van onze track staat ook nie op synthforum, dus ik snap nie hoe je da kunt zeggen..:P

Iig 1 van Onze track's heet Burn it down -van linkin park- (Hardstyle Bootleg) als ie helemaal af is en gemixt enzo dan post ik em wel hier ok?

Als die snip het niveau is van je dan ben je nog niet klaar voor scantraxx. Vergelijk je track eens met een track van bijvoorbeeld adrenalize of atmosfearz. Dit zijn toch de nieuwelingen van scantraxx. Luister naar of de kwalitiet vergelijkbaar is.

Het is overigens handiger om kritiek te krijgen van iemand die wel helemaal in die stijl zit. Die is toch beter op de hoogte hoe die stijl dient te klinken en waar die op moet letten.

Waarom post je eigenlijk niet iets in hq? Het posten hier is om feedback te krijgen. Hoe kunnen wij hier iets beoordelen als de kwaliteit bewust slecht is?

Dit is niet om je af te kraken, maar je moet denk ik wel een beetje terug met twee voeten op de grond gaan staan.

Als die snip het niveau is van je dan ben je nog niet klaar voor scantraxx. Vergelijk je track eens met een track van bijvoorbeeld adrenalize of atmosfearz. Dit zijn toch de nieuwelingen van scantraxx. Luister naar of de kwalitiet vergelijkbaar is.

Het is overigens handiger om kritiek te krijgen van iemand die wel helemaal in die stijl zit. Die is toch beter op de hoogte hoe die stijl dient te klinken en waar die op moet letten.

Waarom post je eigenlijk niet iets in hq? Het posten hier is om feedback te krijgen. Hoe kunnen wij hier iets beoordelen als de kwaliteit bewust slecht is?

Dit is niet om je af te kraken, maar je moet denk ik wel een beetje terug met twee voeten op de grond gaan staan.

Ja ik vondt het wel een goeie grap hahaha :P

Je kan gerust in HQ posten hier, zorg gewoon voor wat fades en hou 't kort. Als 't zo makkelijk was om dingen na te maken, bestond helegaar dit gedeelte van 't forum misschien wel niet?

Je kan gerust in HQ posten hier, zorg gewoon voor wat fades en hou 't kort. Als 't zo makkelijk was om dingen na te maken, bestond helegaar dit gedeelte van 't forum misschien wel niet?

Ze kunnen wel rippen, alleen dat is niet de manier natuulk..
Maja sommige mensen doen da..

Je kan zelfs van soundcloud downloaden ook al staat ie op prive en geen download knop..
Nie da ze da bij mij zouden willen doen :P

Degenen die dat doen, zullen nooit gaan tekenen bij Scantraxx of waar dan ook lijkt me.

Van Soundcloud downloaden heeft ook geen enkele zin met het oog op rippen, die compressie die men daar toepast kleurt je tracks toch al.

Maar ik snap je angst dat ideeen gejat worden wel.

Jow mensen ik ben net een uurtje thuis van een weekje ibizia en het eerste wat ik hoorde toen ik thuiskwam is dat mijn broertje op mijn computer zit te focken zo ook hier, zit ie mij hier een beetje voor schut te zetten met zijn achterlijke praatjes. Dit is niet de eerste keer ook nie godverdomme blijkt nu.
Sorry mensen, mijn excuses voor dit vreemde puberig gedoe. Ik weet wel dat ik da kutjong terug pak.
Houdoe.

Back